۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۷

عامل قتل‌های سریالی قزوین که به اتهام قتل پنج زن زندانی است، هفته آینده به صورت علنی پای میز محاکمه می‌رود.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

متهم - 37 ساله - جنایت‌هایش را از 16 اردیبهشت 88 در قزوین آغاز کرد. در نخستین جنایت، او پس از سوار کردن زن 52 ساله‌ای به نام کیمیا، وی را به محل خلوتی کشاند و او را در مینی‌بوس خفه کرد و جسد را در جاده کمال‌آباد بیرون انداخت. او سپس 17 مرداد 88 ، زن 62 ساله‌ای به نام اقدس را قربانی نقشه سرقت مرگبار کرد. یاسمن سومین قربانی قاتل سریالی بود که هفتم شهریور 88 جسدش در حوالی هشتگرد کشف شد.

در حالی که حدود 6 ماه از آخرین قتل مرموز زنان در قزوین گذشته بود، مأموران پلیس صبح 21 اسفند 88 جسد زن 47 ساله‌ای به نام محترم بانو را در جاده بوئین زهرا کشف کردند. جسد پنجمین - آخرین قربانی - هم 29 فروردین امسال در باغ‌های جاده بوئین‌زهرا کشف شد. کبری روز 23 فروردین به طرز مرموزی ناپدید شده بود تا اینکه کارآگاهان و بازپرسان جنایی در جریان تحقیقات، با کشف سرنخ‌هایی ردپای راننده مینی‌بوس - مهدی - را در جنایت‌ها کشف کرده و او را ساعت 5 و 30 دقیقه صبح یکشنبه 26 اردیبهشت دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و به قتل پنج زن با انگیزه سرقت اعتراف کرد. پس از تکمیل تحقیقات، دادستان قزوین، مهدی را در قتل پنج زن و سرقت مقصر شناخت و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان قزوین فرستاد.

با توجه به حساسیت ماجرا، با دستور رئیس کل دادگستری استان قزوین، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قضات شعبه دوم دادگاه استان قزوین قرار گرفت. قرار است عامل قتل‌های سریالی صبح شنبه - 27 شهریور - در سالن اجتماعات دادگستری به ریاست قاضی ناصری محاکمه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =