عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه نامه استرداد برنامه پنجم توسعه ازسوی دولت پس گرفته شد، تاکید کرد: موضوع استرداد برنامه پنجم توسعه بر اساس تاکید مقام معظم رهبری بر هماهنگی بین دولت و مجلس منتفی شد.

جهانبخش محبی‌نیا، با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ادامه روند بررسی برنامه پنجم توسعه تاکید کردند، به خانه ملت گفت: با توجه به تاکید ایشان بر هماهنگی دولت و مجلس، همچنین ادامه روند بررسی منطقی برنامه پنجم توسعه در خانه ملت، دولت نامه استرداد خود را پس گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس کمیسیون تلفیق ادامه بررسی برنامه پنجم توسعه را در دستور کار خود دارد.

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه به لحاظ آیین نامه‌ای زمان کمیسیون تلفیق برای بررسی برنامه رو به اتمام است، تصریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس زمان کمی برای بررسی ادامه کار کمیسیون باقی مانده است، به همین جهت کمیسیون می‌تواند کار خود را از امروز آغاز کند یا بدون در نظر گرفتن زمان تعطیلات، ادامه بررسی را به بعد از تعطیلات مجلس موکول کند.

گفتنی است محمود احمدی‌نژاد هفته گذشته درخواست استرداد لایحه برنامه پنجم را ارائه داده بود که هیات رئیسه از اعلام وصول آن خودداری کرد تا مذاکراتی را با رئیس‌جمهور آغاز کند. محمدحسن ابوترابی‌فرد رئیس این کمیته برای مشورت با دولت بود که به همراه عبدالهی و حسین فدایی گفت‌وگوهایی را با احمدی‌نژاد داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    برنامه پنجم در مورد برخي مسائل بسيار مهم مانند اشتغال جوانان منفعل است و حتي با افزايش سن بازنشستگي از 50سال به 55سال امكان استخدام جايگزين تا 5سال بكلي از ميان رفته است اميد است نمايندگان محترم و رياست ژرف اندش آن با اصلاحات لازم در برنامه بارقه اميدي به جوانان بدهند.