به گزارش مهر:

رشته های مطالعات فرهنگی جوانان و مطالعات جنگ به گفته معاون آموزشی موسسه آموزش عالی سوره برای اولین بار در کشور در این موسسه راه اندازی می‌شود.

عبدالکریم عطارزاده با بیان خبر گفت: موسسه آموزش عالی سوره درخواست ایجاد رشته های هنر اسلامی، مطالعات فرهنگی جوانان و مطالعات جنگ در مقطع کارشناسی ارشد را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه کرده و وزارت علوم برای راه اندازی این سه رشته شرایطی از جمله تأمین عضو هیئت علمی را تعیین کرده است.

وی از دعوت به کار تعدادی از اعضای هیئت علمی بازنشسته دانشگاههای دولتی برای تأمین عضو هیئت علمی جهت این سه رشته خبر داد و گفت: برای رشته هنر اسلامی از اعضای هیئت علمی مرتبط با پژوهش هنر، فلسفه هنر و تاریخ هنر بهره گیری می شود و برای رشته مطالعات فرهنگی جوانان نیز می توان از اعضای هیئت علمی با دکترای جامعه شناسی، دکترای ارتباطات و علوم اجتماعی استفاده کرد.

معاون آموزشی دانشگاه سوره با بیان اینکه رشته مطالعات جنگ با پیشنهاد دانشگاه سوره و در صورت موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رشته دانشگاهی می شود، افزود: دانش آموختگان مقطع دکتری که رساله دکتری آنها در ارتباط با مسائل مربوط به مطالعات جنگ است برای تدریس در این رشته در نظر هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =