حمید درخشان در واکنش به اظهارات علی دایی گفت: «اگر قرار بر حضور بستگان در تیم است چرا فرگوسن همه فامیلش را به منچستریونایتد نمی‌برد؟»

حمید درخشان در مورد اظهارات دایی مبنی بر اینکه "دوست دارم برادرم را به عنوان مربی و دستیار به پرسپولیس بیاورم از او محرم‌ترین به من چه کسی است؟ " گفت: «تا به حال چنین چیزی نشنیده بودم. محرمیت و فوتبال؟ آوردن بستگان به تیم به عنوان مربی به خاطر رابطه فامیلی چطور باید توجیه شود. اگر اینگونه بود پس چرا فرگوسن همه فک و فامیلش را به تیم منچستر نمی‌آورد.»

وی در مورد اینکه آیا محمد دایی مربی خوبی در فوتبال است تا در پرسپولیس مربیگری کند گفت: «برخی چیزها را ما نباید بگوییم و مردم باید قضاوت کنند. فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز آنقدر نفر کم ندارد که افراد دیگر بخواهند به این تیم کمک کنند. افراد زیادی برای پرسپولیس از جان مایه گذاشته‌اند و زحمت این تیم را کشیده‌اند. جا دارد از مدیران باشگاه گلایه کنیم که چشمانشان را بسته‌اند و می‌گویند در این طرف و آن طرف کسی نیست که به پرسپولیس کمک کند.»

درخشان در پایان گفت: «بهتر است مدیران پرسپولیس چشمانشان را باز کنند. افراد زیادی خاک پرسپولیس را خورده‌اند و دوست دارند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر پیشکسوتان این باشگاه صحبتی نمی‌کنند و اعتراضی ندارند نباید به آنها بی توجهی شود اما برخی از آدم‌ها نمی‌خواهند به پرسپولیس کمک شود.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 92817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
    0 0
    من از این تیترها ناراحت نیستم بلکه خوشحالم چون میبینم شما از بالانشینی پرسپولیس چه دردی می کشین