فدراسیون فوتبال پرتغال از باشگاه رئال مادرید خواست تا بتواند این مربی بزرگ را تنها برای دو بازی روی نیمکت تیمش داشته باشد.

غزال زیاری: عملکرد ضعیف تیم ملی پرتغال در دیدارهای مرحله مقدماتی یورو2012 و تساوی با قبرس و قبول شکست مقابل نروژ از یک سو و برکناری کارلوس کرش از سوی دیگر، مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال را مجبورکرده تا به فکر راهکار موقتی برای فرار از بحران کنونی  تیمشان باشند.

قرمزپوشان در صورتی که با همین روند به بازیهای شان ادامه دهند، شانس حضور در رقابتهای مرحله نهایی یورو2012 را از دست خواهند داد و چه کسی بهتر از «آقای خاص» برای حل موقت این بحران.

کارلوس کرش تنها یک هفته پس از آغاز رقابتهای مرحله مقدماتی یورو2012، اخراج شد و در حالی که نام گزینه های مختلفی از جمله لوئیس آراگونس، دیه گو مارادونا و پائولو بنتو برای هدایت تیم ملی پرتغال مطرح بود، اکثر کارشناسان بنتو را مربی آتی این تیم می دانستند. در این میان مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به این فکر افتادند تا ژوزه مورینیو را به صورت موقت و برای هدایت تیم شان در دو دیدار مرحله گروهی به خدمت بگیرند؛ پیشنهادی که هنوز مطرح نشده، با مخالفت سران باشگاه مادریدی مواجه شد.

دیدار مورینیو با مادایل،رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال

«ژیلبرتو مادایل»، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال برای دیدار با ژوزه مورینیو به مادرید سفر کرد و آقای خاص همراه با «ژرژ مندس»، مدیربرنامه هایش پنجشنبه با مادایل شام خورد تا در این رابطه  صحبت کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال به  حضور مورینیو برروی نیمکت مربیگری این تیم در دو دیدار 8 و 12 اکتبر مقابل ایسلند و دانمارک فکر می کنند.

مورینیو، رویای غیرممکن پرتغالی ها

به نظر می رسد که مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال عزم خود را برای به خدمت گرفتن موقت مورینیو جزم کرده اند و نهایت تلاششان را در این راه به کار خواهند گرفت؛ ولی قطعا کار آسانی نخواهد بود. روز پنجشنبه ژیلبرتو مادایل،رئیس کنونی فدراسیون فوتبال پرتغال و «ژوآئو رودریگس»، رئیس سابق این فدراسیون ودوست صمیمی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به مادرید سفر کردند تا خواسته شان را محقق سازند. به نظر می رسد که آنها تا حدودی نیز در این کار موفق بودند و ژوزه مورینیو آماده پذیرش این پیشنهاد است.البته «آقای خاص» اعلام کرده که بدون موافقت سران رئال حاضر نیست حتی گام از گام بردارد.

هرچند که این طور به نظر می رسد که سران باشگاه مادریدی مخالف این خواسته هستند و اعلام کرده اند که قصد قرض دادن مورینیو، به فدراسیون فوتبال پرتغال را ندارند و گویا باید پرونده این انتقال عجیب و جنجالی را منتفی دانست.

منبع : مارکا ، 17 سپتامبر

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =