۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۸

ایلنا نوشت:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: در صورت مشاهده تخلف در تعداد مسافران سرویس های مدارس‏، پلیس با متخلف برخورد می‌کند.

 سردار اسکندر مومنی گفت: مهر آغاز بازگشایی مدارس است و ضربه آهنگ زندگی با مهر عوض می‌شود. تحصیل و آموزش در دستور کار اصلی خانواده‌ها قرار می‌گیرد و به ویژه در روزهای آغازین مهر به طور قابل توجهی سفرهای درون‌شهری افزایش پیدا می‌کند.

او ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که حدود 20 تا 25 درصد در روزهای آغازی مهر سفرهای درون‌شهری افزایش یابد و برای ساماندهی افزایش سفرهای تمهیدات خاصی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا توضیح داد: سرویس‌های مدارس حتما باید معاینه فنی داشته باشند و صلاحیت راننده نیز تائید شده باشد و تائید صلاحیت و معاینه فنی خودرو فقط در آغاز سال تحصیلی انجام نمی‌شود بلکه در مقاطع مختلف صلاحیت بررسی می‌شود.

او ادامه داد: در تهران هر سال شاهد افزایش ترافیک هستیم و فقط در پنج ماهه نخست امسال 600 هزار خودرو به ناوگان حمل‌ونقل کشور اضافه شده است.

مومنی گفت: سرویس‌های مدارس باید محدودیت ظرفیت مسافر را رعایت کنند و نباید بیش از ظرفیت دانش‌آموز جابجا کنند. در صورت مشاهده تخلف در تعداد مسافران پلیس با متخلف برخورد می‌کند و تعاونی‌های حمل‌ونقلی که اقدام به چنین کاری کنند، باید پاسخگو باشد و از ادامه کار آنها جلوگیری می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 93308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =