نخستین نمایشگاه کتاب و نوشت افزار (بوی ماه مهر)، مجموعه ای از نرم افزارهای دینی و اندیشه ای را برای خرید عموم عرضه کرده است.

• نرم‌افزار مجموعه آثار سخنرانی ‌های حجج الاسلام «نقویان» و «عبدالله فاطمی‌نیا» از سوی موسسه حدیث رایانه در نخستین نمایشگاه بوی ماه مهر عرضه شده است.

• آثار «حجت‌الاسلام عبدالله فاطمی‌نیا» شامل 16 ساعت صدا و 28 ساعت تصویر است که جلسات درس و سخنرانی وی را در برمی‌گیرد. «خصلت ممدوح و مذموم»، «مقام رسول‌الله(ص)»، «لزوم عمل به دین»، «معارف الهی»، «غلبه بر اقتضائات» و «ابعاد وجودی پیامبر اکرم(ص)» از جمله آثار ارائه شده در این نرم‌افزار است.

• یکی دیگر از مجموعه سخنرانی‌های منتشر شده از سوی موسسه حدیث رایانه آثار حجت‌الاسلام نقویان است که شامل هفت ساعت فیلم و 90 ساعت صدا است. این اثر نیز شامل سخنرانی‌های حجت‌الاسلام نقویان به مناسبت ماه مبارک رمضان، روابط دختران و پسران، احکام بقا و فنا، فلسفه رمضان، قوانین الهی، پوشانیدن عیب دیگران، حقوق والدین و ویژگی‌های نهضت حسینی است.

• عرضه مجموعه کامل آثار صوتی شهید مرتضی مطهری. این نرم‌افزار شامل 650 ساعت صدای سخنرانی‌های استاد شهید مرتضی مطهری است و چهار ساعت تصویر را نیز در بر می‌گیرد. در این نرم‌افزار همه آثار استاد شهید مرتضی مطهری شامل عناوین «شناخت و رشد جامعه»، «جامعه و تاریخ»، «نظام جهان»، «مومن و مستضعف»، «علائم رشد و عدم رشد»، «طبیعت زیربنای جامعه»، «روز قیامت»، «اشعار حافظ» و «دین و خداشناسی» است. این نرم‌افزار در قالب یک لوح فشرده و برای اولین بار با استفاده از قالب تصویری فرافشرده (Divix) تهیه شده است.

• مجموعه آثار حضرت امام‌خمینی(ره) با عنوان «بصیرت» نیز در قالب سه لوح فشرده در نمایشگاه بوی ماه مهر عرضه شده است. این اثر که از سوی موسسه حدیث رایانه منتشر شده است شامل همه آثار منتشر شده حضرت امام‌خمینی‌(ره) است و امکان چاپ و جست‌وجوی موضوعی نیز در آن گنجانده شده است.

• نرم افزار جامع «رسول خاتم(ص)» که در نمایشگاه بوی ماه مهر عرضه شده شامل بخش‌های گوناگون نظیر سیره نبوی، پرسش و پاسخ، داستان‌های رسول خاتم، مقالات و پایان‌نامه‌های نبوی و رسول خاتم از دیدگاه دیگر ادیان است. از دیگر بخش‌های موجود در این نرم‌افزار، رسول خاتم(ص) در آینه قرآن و عترت، اشعار نبوی، نگارخانه نبوی، نواهای ماندگار و کتابخانه نبوی با امکان چاپ و جست و جوی واژه‌ها است.

کد خبر 94081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =