ایسنا نوشت:

در پی اعلام فیلم «بدرود بغداد» به‌عنوان نماینده ایران در اسکار 83، منوچهر محمدی یادداشتی کوتاه منتشر و در آن از انتخاب نشدن فیلم سینمایی «طلا و مس» تشکر کرد.

تهیه‌کننده‌ «طلا و مس»در این یادداشت آورده است: «من در این لحظات باشکوه و دوران پرعظمت سینمای ایران خوشحالی زائد‌الوصف و توصیف‌ناشدنی خود را از عدم انتخاب فیلم «طلا و مس» برای اسکار با هیچ زبانی و کلماتی قادر نیستم بیان کنم، لذا بر خود فرض می‌دانم از کارشناسان خردمند و آگاه که به دلایل بسیار که قطعا در راس همه آنها فروتنی کارشناسانه است و به همین خاطر هیچ اسم و رسمی از آنان سراغ ندارم، غیابا تشکر قلبی خود را اعلام می‌نمایم و به پاس این خدمت گران‌سنگی که در حق فیلم«طلا و مس» روا داشته‌اند از صمیم دل و جان از آنان سپاسگزاری می‌نمایم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 94374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    ارزش محتوایی فیلم بدرود بغداد انقدر بالاست که قابل مقایسه با هیچ فیلم دیگری نیست .افرین بر هیئت داوری انتخاب فیلم برای اسکار .
  • پری IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    0 0
    من هر دو فیلم رو در جشنواره دیدم و فکر میکنم بدرود بغداد انتخاب بهتریه چرا که طلا و مس موضوعی کاملا خاص کشور خودمون رو داشت اما حرف بدرود بغداد کاملا جهانی و ضد جنگ هست و با توجه به موضوع حضور امریکایی ها در عراق برای اون کشور خیلی ملموس تره
  • hadi GB ۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
    0 0
    خدمت پری خانم ! من هم هر دو فیلم رو در جشنواره دیدم .. اما باید این نکته هم رعایت شود که فیلم باید اکران عمومی شده باشد تا بتواند به آکادمی اسکار معرفی شود ... به هر حال ما که نفهمیدم مرگ بر آمریکا یا نه ؟
  • نجفی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۱
    0 0
    شکستن سنت ها و انتخاب یک فیلم در حدو اندازه های جهانی و با قابلیت هایی که از یک جوان ایرانی بروز نموده است باعث ناراحتی های باند مافیایی سینما شده است. نادری جان نگران نباش باید یک روزی این اتفاق می افتاد و حرف های نو و ضد کلیشه ای جوانان فرصت بروز جهانی پیدا می کرد. موفق باشی . ماجوانان ایران به تو افتخار می کنیم.