چتر باز استرالیایی چترش باز نشده و جان خود را از دست داد.

اسوشیتدپرس گزارش داد ماریون تانتیکی چتر باز استرالیایی در حال تمرین پرش از برج مالزی بود که چترش باز نشده و از ارتفاع 165 متری سقوط کرده و نقش زمین شد.

زن استرالیایی 42 ساله به گفته مقامات محلی با بد شانسی روبرو شد و در حالی که با گروه چتر بازان از روی برج آلوستار در شمال مالزی شروع به تمرین کرده بود بد اقبالی نصیبش شده و پس از پرش چترش باز نشد. خبرگزاری محلی برناما به نقل از یکی از شاهدان نوشت قربانی در عرض چند ثانیه مستقیم سقوط کرده و روی زمین افتاده و مانند بمب صدا داد. زیدی زاینال دیگر شاهد ماجرا گفت هنگام سقوط ندیدم که وی جیغ و داد نماید.

نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شده و جسد وی را به بیمارستان منتقل نمودند. گروه 19 نفری چتر باز بدلیل این حادثه در شوک کامل بسر می برد و مدیر این گروه اعلام نمود کار خود را تا اطلاع ثانوی متوقف می کند. قرار بود این گروه در اکتبر امسال در کوآلالامپور از فراز برج های معروف مالزی پرش نمایشی انجام دهد.

مقامات پلیس هم ضمن بررسی های ابتدایی تاکید کردند که حادثه کاملا اتفاقی بوده و بد شانسی نصیب قربانی شده است. مدیریت برج حاضر به مصاحبه با خبرگزاری های محلی نشده اما وقوع حادثه را تایید کرده است.

بیس جامپینگ مخفف پرش از 4 مکان ساختمانهای بلند مرتبه،آنتن های مخابراتی،پلهای بلند و آبشار می باشد. برج الو استار دومین برج بلند در مالزی است که در 450 کیلومتری شمال پایتخت قرار دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 96290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =