۰ نفر
۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۹

ایسنا نوشت:

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس با پیروزی چلسی برابر آرسنال و دفاع این تیم از جایگاهش در صدر جدول رقابت ها به پایان رسید.

چلسی که عصر یکشنبه در ورزشگاه قدیمی استمفورد بریج لندن میزبان آرسنال بود، این تیم را با نتیجه 2 بر صفر و با گل های دیدیه دروگبا (39) و آلکس (85) از پیش رو برداشت و با 18 امتیاز به تنهایی صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر باقی ماند.

این آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس بود. پیش از این مسابقه هم لیورپول بحران زده در خانه برابر مهمانش بلکپول با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا تیره روزی های روی هاجسون و آنفیلدی ها همچنان ادامه داشته باشد. آدام (29، پنالتی) و وارنی (45) در بازی عصر یکشنبه بلکپول را از میزبان پیش انداختند و کرگیاکوس در نیمه دوم تنها موفق به جبران یکی از گل های خورده لیورپول شد.

در نخستین دیدار عصر یکشنبه نیز منچسترسیتی 2 بر یک نیوکاسل را شکست داد و به مکان دوم جدول رقابت های لیگ برتر راه پیدا کرد. در ورزشگاه شهر منچستر، فیروزه ای پوشان این شهر میزبان نیوکاسل بودند و با شکست 2 بر یک این تیم هر سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کردند. این پیروزی با گلزنی کارلوس توس (18 ، پنالتی) و آدام جانسون (75) به دست آمد. آدام جانسون در حالی زننده گل پیروزی بخش تیمش بود که تنها دقایقی از ورودش به زمین مسابقه می گذشت. او تعویض طلایی "مانچو" در بازی برابر نیوکاسل شمرده شد. تک گل مهمان را نیز گوتیرز در بیست و چهارمین دقیقه بازی به ثمر رساند.

در جدول رقابت های لیگ برتر پس از چلسی 18 امتیازی همشهری های منچستر نیز دوم و سوم هستند. سیتی با 14 و یونایتد با 13 امتیاز در تعقیب آبی های لندن هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 97340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =