۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۱

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ادامه طرح برخورد با اراذل و اوباش ، ماموران پلیس شب گذشته موفق شدند 81 نفر از اراذل و اوباش تهران را دستگیر کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،  سردار محمد رضا علیپور در جمع خبرنگاران افزود: در این مرحله علاوه بر دستگیری اراذل و اوباش ، نیروهای پلیس موفق شدند 5 قبضه سلاح کمری ، مقادیری مشروبات الکلی و تعدادی سلاح سرد را از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط کنند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بسیاری از افراد دستگیر شده ماهها تحت تعقیب پلیس بوده اند و شهروندان زیادی نیز از آنها شکایت داشتند که با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: پلیس برای مقابله با افراد مخل امنیت اجتماعی ، اقداماتی انجام می دهد و این افراد باید بدانند هیچ گاه در آسایش نخواهند بود.

علیپور با اشاره به تکمیل کادر سیار نیروی انتظامی گفت : علاوه برتشکیل نیروهای 110موتور سوار ، تیم‌های خودروئی نیز با حضور در مکان های لازم ، نیروهای پلیس را پشتیبانی می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مردم خواست تا گزارش های خود را در خصوص اراذل و اوباش به پلیس 110 اطلاع دهند و تاکید کرد: ماموران پلیس پس از گزارشهای مردمی بلافاصله این افراد را از سطح جامعه جمع آوری می کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 98441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =