۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۱

مهر نوشت:

فیلم سینمایی «مرهم» ساخته علیرضا داودنژاد در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم بمبئی به نمایش در می‌آید. این فیلم که آخرین ساخته علیرضا داود نژاد است در بخش سینمای جهان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی بمبئی که از تاریخ 21 تا 28 اکتبر (29 مهرماه تا ششم آبان ماه) برگزار می‌شود، حضور دارد. همچنین فیلم‌های «پارک مارک» بکتاش آبتین و «همه برادران من» ابراهیم سعیدی نیز در بخش مستند این جشنواره به نمایش در می‌آید.

فیلم «مرهم» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در موزه هنرهای زیبای شیکاگو در تاریخ 30 و 31 اکتبر هشتم و نهم آبان ماه نیز به نمایش در می‌آید. در فیلم سینمایی «مرهم» طناز طباطبایی، رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، احترام‌السادات حبیبیان و جمعی از نابازیگران ایفای نقش می‌کنند. داودنژاد این فیلم را با سرمایه‌‌گذاری مؤسسه رسانه‌های تصویری ساخته است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، مدیرتولید: مرتضی تهرانی، صدابردار: محمدرضا حسینی، دستیاران کارگردان: رضا سخایی، سجاد سپهری، دستیار اول فیلمبردار: عباس رحیمی، مدیر تدارکات: محسن امجدی.

علیرضا داودنژاد فیلم‌های سینمایی «خانه عنکبوت»، «نیاز»، «خلع سلاح»، «بچه‌های بد»، «هوو»، «هشت پا»، «تیغ‌زن» و... را کارگردانی کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 98857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =