۰ نفر
۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۴

این ستون، صرفاً روایتی است از آنچه در لابلای سخنان نامزدها و حامیان آنها علیه دیگری مطرح شده است.

علیه احمدی‌نژاد
دست و پا زدن احمدی‌نژادی‌ها / آفتاب
> به نظر می‌رسد حامیان محمود احمدی‌نژاد که از رقابت با انتقادات مستدل نامزدهای اصلاح‌طلب بازمانده‌اند، قصد دارند تا با برهم زدن بازی و دشمن‌تراشی خیالی یکبار دیگر با استفاده از از ترفند «توهم توطئه» به شانتاژ و فرافکنی روی بیاورند. در شرایطی که بنا بر آخرین نظرسنجی‌ها محمود احمدی‌نژاد از کمترین اقبال عمومی برای چهارسال آینده برخوردار است و حامیان او شکست خود در رقابت‌های انتخاباتی را بیش از هر زمان دیگری مشهود می‌بینند، اقدامات غیراخلاقی در کمپ انتخاباتی احمدی‌نژاد روز به روز گسترش می‌یابد. یک روز پس از آنکه محمود احمدی‌نژاد طی سخنرانی انتخاباتی خود در ساوجبلاغ اتهاماتی را به معاون سابق وزیر نفت وارد ساخت و به دست داشتن یکی از آقازاده‌ها در برخی سوءاستفاده‌های مالی در وزارت نفت اشاره کرد، خبرهای جدیدی از ادامه روند فرافکنی احمدی‌نژاد و یارانش در آستانه تاریخی‌ترین شکست یک جریان سیاسی منتشر شده است.

با تراول احساس تکلیف نمی‌کنید؟ / قلم> آیا توزیع سکه در بین پرسنل سازمان‌ها، دادن تراول چک‌های 50 هزار تومانی، استفاده وسیع از امکانات دولتی و شبه‌دولتی و وارد آوردن اتهام‌های واهی به افراد در آستانه انتخابات، در شما احساس تکلیفی به وجود نمی‌آورد؟ جمعی از کارکنان نهاد ریاست‌جمهوری در نامه‌ای سرگشاده‌ خطاب به حسن عسگری‌راد مشاور معاون ریاست‌جمهوری، نظرات خود را نسبت به عملکرد وی در نهاد ریاست‌جمهوری و تصمیمات دولت نهم بیان کرده‌اند.

احمدی‌نژاد با هلی‌کوپتر، بقیه با اتوبوس / هم‌میهن> محمود احمدی‌نژاد روز دوشنبه با استفاده از هلی‌کوپتر به پاکدشت سفر کرد. این در حالی است که رقیبان او برای حضور در جمع طرفداران خود از اتوبوس استفاده می‌کنند.

1550 تخریب علیه احمدی‌نژاد / فارس> یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس، گفت: در ادامه روش‌ها و شایعات تخریبی علیه احمدی‌نژاد، تا‌کنون براساس رصدهای دقیق، حدود 1550 تخریب علیه احمدی‌نژاد در مدت اخیر سازماندهی شده و تخریب 1551 این است که کمیته جنگ‌روانی اصلاح‌طلبان تصاویری خصوصی از یکی از اعضای خانواده رقبای آقای احمدی‌نژاد را منتشر کنند و چنین اقدامی را در راستای مظلوم‌نمایی خودشان به حامیان احمدی‌نژاد منتسب کنند. وی تأکید کرد: چنین اقدامی، خلاف شرع و اخلاق است و حامیان احمدی‌نژاد با چنین اقداماتی به شدت مخالف بوده و هستند.

تبلیغات ضررساز / قلم> به‌دنبال تخلفات متعدد صداوسیما و روزنامه ایران در تبلیغ محمود احمدی‌نژاد و تخریب دیگر کاندیداها، سازمان بازرسی کل کشور به این دو ارگان دولتی تذکر داد. برخی رفتارهای سازمان صداوسیما و روزنامه‌های دولتی از جمله روزنامه ایران که شبهاتی را در زمینه حمایت از یک کاندیدای خاص ایجاد می‌کرد، مورد اعتراض سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفته است و این سازمان به عنوان مهم‌ترین دستگاه نظارتی کشور، روز گذشته، اعتراض کتبی خود را به سازمان صداوسیما و روزنامه ایران اعلام کرد تا مانع گسترش چنین اقداماتی از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی شود.

علیه رضایی
پارازیت‌ها را افشا می‌کنیم / ایفنا>
پیشتر یک سایت غیر‌اخلاقی نزدیک به دولت - که با حمایت برخی مقامات وزارت ارشاد فعالیت می‌کند و استفاده‌اش از امکانات مؤسسه دولتی ایرنا همواره با اعتراض مقامات این مؤسسه روبه‌رو بوده - پیش‌بینی کرده بود رأی محسن رضایی از یکصد هزار نفر بالاتر نمی‌رود. به نظر می‌رسد حامیان رسانه‌ای دولت نهم که تا چند روز پیش همواره سعی بر نادیده گرفتن و انکار محسن رضایی داشتند، پس از حضور موفق وی در صحنه تلویزیون و استقبال رأی‌دهندگان تبیین برنامه‌های دولت ائتلافی توسط وی، راهبرد خود را تغییر داده‌اند. در صورتی که این روند تأمل‌برانگیز اختلال و پارازیت در برنامه کاندیداها ادامه یابد، ایفنا‌نیوز در گزارشی مستند به هویت و اهداف این پارازیت‌پردازان خودجوش خواهد پرداخت و حقایقی را با افکار عمومی در میان خواهد گذاشت.

حمله قلدرها به ستاد رضایی / تابناک> تعدادی جوان اخلال‌گر به ستاد اصناف دکتر رضایی در منیریه تهران هجوم بردند و ضمن ضرب و شتم اعضای ستاد، پوسترها و عکس‌های موجود در ستاد را پاره کردند. افراد اخلال‌گری که تظاهر می‌کردند حامیان یکی دیگر از نامزدهای ریاست‌جمهوری هستند، به ستاد اصناف منیریه تهران حمله‌ور شدند و برای ساعاتی آرامش را از مردم منیریه تهران گرفتند. مهاجمان پوسترهای یکی از نامزدها را با قلدری روی پوسترهای ستاد اصناف دکتر محسن رضایی چسباندند.

70 نشریه و هزاران سایت براى انتقام‌کشى از یک نفر؟! / کیهان> نان قرض دادن مطبوعات وابسته به 3 نامزد رقیب احمدی‌نژاد و تلاش مشترک برای جنگ روانی علیه رئیس‌جمهور، این گمانه را که در پشت پرده تحرکات مشترکی برای مدیریت فضای انتخاباتی علیه احمدی‌نژاد در جریان است، تقویت می‌کند. [دو روز پیش] روزنامه اعتمادملی مقاله‌ای از امیرعلی امیری مدیر مسئول تابناک و از اعضای اصلی ستاد محسن رضایی، چاپ کرد که طی آن در راستای جنگ روانی تشدید یافته ادعا شده بود احمدی‌نژاد بازنده انتخابات است.

علیه کروبی
حاشیه‌ای بر پیام اینترنتی کرباسچی به کاربران / تابناک>
محمد محمدرضایی، نماینده سابق بیجار، با ارسال پیامی برای «تابناک» آورده است: محمد محمدرضایی هستم. از زندان به پارلمان آمدم؛ البته نه به جرم فساد مالی که به گناه افشای آنها. جناب غلامحسین ظاهراً از رسیدن شهردار سابق تهران به شهریاری ایران غبطه می‌خورند. اگر ایشان با فروش تراکم یا همان قانون‌فروشی، کاخی بنا نمی‌کرد، تا به سلامتی کوخ‌نشینان در آن نشینند، جناب محمود سکونت در آنجا را تحریم نمی‌کرد و به نمایش نمی‌گذاشت و اینک شهریار ایران نبود تا جناب غلامحسین نگران آن باشند. پس خودکرده را تدبیر نیست؟!

علیه موسوی
متروی تهران در خدمت موسوی / ایران>
در کنار فعالیت‌های متعدد انتخاباتی رفسنجانی و خانواده‌اش اعم از دختر و پسر به نفع میرحسین موسوی، فعالیت متروی تهران که مدیریتش با محسن ‌هاشمی فرزند ارشد این خانواده است نیز در این راستا قرار گرفته است. به طوری که LCDهای ایستگاه‌های مترو به ویژه ایستگاه امام‌خمینی (ره) که به منظور پخش آگهی در نظر گرفته شده است مدام در حال پخش موسیقی فیلم مستند انتخاباتی میرحسین موسوی می‌باشد.

این 1490نفر / کیهان> سایت ستاد انتخاباتی موسوی فاش کرد حداقل 1490مقام و مدیر دولتی سابق در ستاد وی جمع شده و مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند. قلم نیوز تصریح کرد از این تعداد، 12نفر معاون رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، 22نفر وزیر، 46نفر معاون وزیر، 170نفر نماینده مجلس، 40نفر استاندار، 55نفر معاون استاندار، 250نفر فرماندار و 320نفر شهردار بوده‌اند. ان شاءالله این 1490نفر میل به قدرت در سرشان نمی‌پرورانند و قصد دارند عملکرد خود را اصلاح و جبران کنند!

موسوی زیان‌رسان است / جمهوریت> احمد زیدآبادی دبیر کل ادوار تحکیم وحدت که چهار سال پیش انتخاباتی را با حضور مهدی کروبی تحریم کرده بود، اینک حامی شیخ اصلاحات شده و گوی سبقت را در تخریب موسوی از دیگر اصلاح‌طلبان عملگرا در این ستاد ربوده و گفته است: پیروزی موسوی در انتخابات به زیان جنبش اصلاحات خواهد بود. از نظر من پیروزی آقای میرحسین موسوی در دور نخست انتخابات به دلایل متعدد به زیان جنبش اصلاح‌طلبی درکشور خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 9892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیوید IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    وایی بر ما چه وضعی توی کشور بوده و ما خبر نداشتیم
  • ایرانی IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    بر عکس این خبری که گفتین مثلا دوشنبه دم مترو صادقیه طرفداران محمود داشتن تبلیغ میکردن و سی دی پخش میکردن !
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    پشت پردهها چه خبره؟؟| |