دلجویی از داریوش مصطفوی در دستور کار کمیته ملی المپیک قرار گرفت.

محمد هادی منصوری مشاور رئیس کمیته ملی المپیک به تشریح مسائلی پرداخت که طی  چند روز گذشته باعث به وجود آمدن برخی شبهات در خصوص طلب مصطفوی از فدراسیون فوتبال شد.

او در این باره می گوید: «داریوش مصطفوی در دوره ریاست مهندس علی آبادی در سازمان مستنداتی را که مربوط به دوران قبل از حضور ایشان در سازمان تربیت بدنی بود نزد وی می برد مبنی بر اینکه مبالغی را از فدراسیون فوتبال طلبکار است و طی ده سال گذشته به رغم پیگیریهای مختلف هنوز نتوانسته آنها را از فدراسیون وصول کند. این مستندات از سوی بازرسی سازمان تربیت بدنی مورد بررسی و تایید قرار می گیرد.»

او ادامه می‌دهد: «البته مسئولین وقت فدراسیون که آنها هم دلایلی برای خود در این باره داشتند  این مستندات را نمی پذیرند و این دلیلی می شود تا مصطفوی مجددا برای احقاق طلب خود به دیدار مهندس علی آبادی بیاید وحتی  اظهار می دارد در صورتی که به طلب خود نرسد شکایت خواهد کرد. مصطفوی مدارکی داشت اما این مدارک از نظر ما آن‌قدر کافی نبود که او بتواند پولی بگیرد. به همین دلیل علی‌آبادی گفت او می‌تواند از طریق مراجع قانونی پیگیر مطالبات خود باشد و این امر نیازی به توصیه ندارد.»

پیش از این رئیس کمیته ملی المپیک ادعای مصطفوی درباره اینکه شکایتش از فدراسیون به دستور علی آبادی بوده است را کذب محض خوانده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =