حنیف عمران‌زاده با دریافت کارت قرمز در این مسابقه، داربی را از دست داد.

پس از مدت‌ها تعطیلی، استقلال لیگ برتر را با تساوی آغاز کرد؛ تساوی خارج از خانه. تیم پرویز مظلومی در قم با صبا مسابقه داد که در نهایت به تساوی یک بر یک راضی شد.

این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام قم بیش از 5 هزار تماشاگر داشت. مسابقه استقلال و صبا گرچه با نتیجه مساوی به پایان رسید اما شروع آن توفانی بود. استقلال در دقیقه 7 مسابقه به گل رسید تا تماشاگران خودشان را برای دیدن یک مسابقه پرگل آماده کنند. برهانی که هنوز هم گاهی اوقات مجبور است جوابگوی گل نزدن‌هایش باشد با این گل تا مدت‌ها از دست منتقدانش در امان می‌ماند. البته او بدشانس بود که تیمش نتوانست گل زده را حفظ کند.

یک دقیقه بعد از گلی که برهانی زد، صبا صاحب یک ضربه پنالتی شد که داود حقی این ضربه را از دست داد و استقلالی‌ها همچنان به پیروزی در این مسابقه امیدوار ماندند. البته مهم‌تر از ضربه‌ پنالتی که داور برای صبا گرفت، اخراج مدافع استقلال بود. حنیف عمران‌زاده در یک صحنه خطرناک که احتمال می‌داد دروازه تیمش باز شود، توپ را در محوطه جریمه استقلال با دست مهار کرد تا داور علاوه بر اعلام یک ضربه پنالتی به سود پاس، عمران‌زاده را هم از زمین اخراج کند. عمران‌زاده حالا داربی را هم از دست داده و هفته بعد، مسابقه تیمش با پرسپولیس را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

محمد محمدی که ضربه پنالتی صبا را مهار کرده بود، تا پایان مسابقه عملکرد خوبی داشت اما او نتوانست در یک صحنه، دروازه‌اش را از توپی که به سمت آن می‌رفت محفوظ نگه دارد. گرچه در گلی که استقلال خورد، محمد محمدی به عنوان دروازه‌بان هیچ نقشی نداشت. دقیقه 62 بود که امیرحسین صادقی به اشتباه با ضربه سر، دروازه تیم خودش را باز کرد تا مسابقه مساوی شود. گرچه استقلالی‌ها به رعایت نشدن بازی جوانمردانه در صحنه این گل توسط صبایی‌ها اعتراض داشتند اما داور آن را قبول کرد. در این گل بازیکنان صباباتری باید بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردند و توپ را به استقلالی‌ها می‌دادند اما این کار را نکردند و توپ را سانتر کردند که امیرحسین صادقی قصد دفع کردن توپ را داشت و آن را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. پس از آن هم حملات هیچ کدام از دو تیم آن‌قدر جدی نبود که باعث باز شدن دروازه حریف شود.

حالا استقلال با 17 امتیاز از 10 مسابقه در رده سوم جدول قرار دارد؛ پایین‌تر از پرسپولیس و ذوب‌آهن.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    0 0
    "صباباتری"؟!