ایسنا نوشت:

منظومه بلند «گزارش به نازاده‌گان» صالحی از سوی انتشارات جان شیفته به چاپ چهاردهم خواهد رسید.

همچنین به گفته مدیر مؤسسه انتشاراتی نگاه، «مجموعه اشعار» هزارصفحه‌ای این شاعر (جلد اول) به چاپ چهارم رسیده و هم‌اکنون مراحل انتشار را می‌گذارند.

گزیده شعرهای صالحی نیز از سوی انتشارات مروارید به چاپ چهارم رسیده و آخرین مراحل انتشار را طی می‌کند.

در ادامه تجدید چاپ آثار صالحی، انتشارات ابتکار نو نیز چاپ چهارم دفتر «دعای زنی در راه ...» را به زودی آماده می‌کند تا بعد از کسب مجوز، به بازار کتاب عرضه شود.

این شاعر دو مجموعه شعر را هم در نوبت کسب مجوز نشر دارد. به گفته او، بنا بر آن‌چه ثبت شده، فروردین‌ماه سال 1388 گفته شده که دفتر «ردپای برف تا بلوغ کامل گل سرخ» گم شده و ناشر مجددا در همین تاریخ، نسخه دیگری از این دفتر سیصدصفحه‌ای را برای کسب مجوز ارائه داده؛ اما هنوز پاسخی دریافت نشده است. او همچنین اشاره کرد که «ردپای برف...» یک سال پیش‌تر از دفتر «انیس آخر همین هفته می­آید» به ارشاد رفته، سه‌هزار نسخه از «انیس...» در حال اتمام است؛ اما هنوز از «ردپای برف...» خبری نیامده است.

او در ادامه عنوان کرد: مجموعه شعر «ما نباید بمیریم، رؤیاها بی‌مادر می‌شوند» هم قبلا توسط انتشارات آگاه مجوز نشر گرفته بود؛ اما مجوز این انتشارات دچار مشکل شد و با اجازه این ناشر، کتاب به انتشارات نگاه سپرده شد و دوباره برای کسب مجوز نشر رفت.

او همچنین گفت به مهیا کردن تازه‌ترین دفتر شعرش مشغول است و تا اواخر مهرماه، تکلیف عمل قلبش نیز روشن خواهد شد.

آخرین مجموعه شعر منتشرشده سیدعلی صالحی، «انیس آخر همین هفته می‌آید» نام دارد که توسط انتشارات نگاه منتشر و به عنوان برگزیده جایزه «نیما» انتخاب شد؛ اما این شاعر اعلام کرد که جایزه‌ای را نمی‌پذیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =