از لحظاتی پس از مناظره شایعات متعددی از طریق پیامک مخابره شده است.

یکی از این شایعات می گوید مناظره‌های بعدی احمدی‌نژاد لغو شده است.

شایعه دیگر حکایت از آن دارد که هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با شاهرودی خواستار پیگرد سریع و قانونی احمدی‌نژاد شده است.

بر اساس شایعه دیگر احمدی‌نژاد به دلیل اینکه احتمال موفقیت خود در انتخابات را ضعیف می‌داند قصددارد پس از چند افشاگری استعفا بدهد.

شایعه دیگر اینکه هواداران احمدی‌نژاد قصد دارند فردا صبح در حرم امام جمع شوند و علیه موسوی و هاشمی و خاتمی شعار بدهند.

کد مطلب 9977

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    عجب جنجالی بشه فردا
  • Arash IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    آقای احمدی نژاد، کسی که با تخریب فرد دیگری که غایب است خودش را بالا بکشد محبوب من نیست
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به غیر از آخریش، امیدوارم شایعه نباشه و همه عین واقعیت باشه .ان شا الله
  • حامد IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    هيچ كاري نمي توانند بكنند چون ملت عاقلند وپشتيبان حقيقتند.خدا به همراهت احمدي نژاد
  • Ali IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    be nazare man in monazere be joz tahrike ehsasate mardom hich soodi nadasht
  • بی نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به نظر من برنده مناظره آقای موسوی بود.
  • محمد IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    هیچ کس جز دکتر احمدی نژاد شجاعت گفتن چنین حرفاهایی را نداشت.
  • علیGH A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    موسوی-هاشمی-خاتمی خدانگهدارتان
  • بی طرف IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    واقعا با این حرفهای احمدی نژاد و چنگ انداختن به هر جایی برای اثبات خود و اینکه برای بار دوم رئیس جمهور شود و تک دوره ای نباشد فکر میکنید باز هم ملت اینقدر به این آدم اعتماد کنند و بهش رأی بدهند؟ خیلی بعیده
  • حامد و آیدین و مهیار IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    آنان که به حق قافیه راباخته اند بر سبزی شال موسوی تاخته اند ترسند، که سبزی صداقت امروز بر باد دهد هر چه ریا ساخته اند یک یا حسین ، تا میر حسین
  • آذری IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    وای به حال ملتی که این چنین سیاست مدارانی دارند وای وای وای خدا به دادمان برسد
  • آذری IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    وای به حالمان
  • محمود IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    قبل از اینکه در این دنیا هر پست و مقامی داشته باشیم، از وجدان خود و آبروی دیگران بیم داشته باشیم. مقام به چه بهایی؟ توهین و محکوم دیگران بدون هیج دادگاهی در بین 50 میلیون نفر. امام حسین می گوید: اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. اینجا ظاهر دین را همه دارند اما کسی آزادگی ندارد.
  • سحر دیگر IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    خیال همه راحت، احمدی نژاد پشتش گرمه و الا از خودش جراتی نداره!
  • vatan IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به نظر من هاشمی خاتمی و خود موسوی باید از تهمتهایی که بهشون زده شد شکایت کنن خاتمی بارها گفته بود که من دکتر نیستم و هیچ وقت سندی رو مثل آقای کردان جعل نکرد ولی کردان حقوقه دکتری میگرفت تو دانشگاه پز مدرک آکسفردشو به دانشجوهای بدبخت میداد چطور یک رئیس جمهور در رسانه ملی به این راحتی به همه از جمله هاشمی که در کنار امام از معماران انقلاب بودن رو یکطرفه بدون قاظی محاکمه میکنه واقعاً برای خودم متاسفم که رئیس جمهوری چون احمدی نژاد داریم
  • بی نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    خدا به همه مارحم کند. این مرد چهار سال برما حکومت کرده , اگر راستگوست چرا تاکنون چیزی نگفته؟ اکنون که کرسی ریاست را در خطر دیده فریاد می زند. وای به ما اگر این مرد دوباره ریاست کند
  • م ج IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    این شایعات مسخره رو خودتون ساختید که بازدید سایتتون بالا بره با اینکه طرفدار موسویم و ولی احمدی نژاد این کارو نمی کنه
  • بی نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    بابا نظر مخافتان را نیز بیاورید. اگر راست می گویید. احمدی نژاد همان کاری را کرد که باید می کرد. خداوند پدرش را بیامرزد.
  • پویا IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    امشب احمدی تیر خلاص رو به خودش شلیک کرد
  • lind IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به نظر من آقای احمدی نژاد با تحقق آخرین وعده انتخاباتی اش، وظیفه خود را تمام و کمال انجام داد. البته مردم همیشه شاهد ویژه خواری این افراد بوده اند اما شجاعت دکتر احمدی نژاد واقعا جای تحسین و افتخار دارد. من اگر کمی هم در مورد ایشان شک داشتم الان کاملا مطمئن شدم که شایسته ترین نامزد انتخابات این دوره است. زنده باد آقا محمود
  • مسلم IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    همه دیدند موسوی چیزی برای گفتن نداشت زنده بادفرزندبرومنذایران-اقای احمدی نزاد-که خودرافداحق حقیقت کرد.
  • مهاجر IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    به نظر من احمدي نژاد خيلي قدرت داشت كه 4 سال جلو مافياي قدرت صبر كرد. تازه الان هم بخاطر ملت مجبور به افشاي فقط گوشه اي از رذالت آقازاده ها در سوء استفاده از بيت المال شد
  • علی تقی زاده IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۳
    0 0
    با منطق احمدی نژاد یعنی تو این 30 ساله دزدها تو این مملکت در راس امور بوده اند درود بر میر حسین موسوی
  • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    4 سال افشاگري نكرد اين محمود...حالا كه در خطره دهنش باز شده؟اين درست نيست به خاطر رياست به هر كسي توهين كرد و ابروشو برد.ما مسلمانيم مثلا!
  • عبدالله IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    به نام خدا من به دکتر احمدی نژاد ایمان پیدا کردم خدا قلبها را روشن کرد
  • محمد صالحی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    دیشب رییس جمهور جانش را در دست گرفت و از حق من دفاع کرد.او آزاده است و ما را تا ابد بیمه کرد . اگر شهیدش کردند به آرزویش رسیده است.
  • بی نام IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    موسوی کارش تمومه انشالله نامزدی و رییس جمهوریشون بمونه واسه دروه بعد . مطمئن باشید که اگه کسی کمی واقع بین باشه به موسوی رای نمیده . نه بیانی نه مدرکی و نه ... فقط ایشون یه نقطه قوت داشتن و اونم در چیز چیز گفتن بودش فوق العاده چیز چیز میگفت
  • reza IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    حرفهای احمدی نژاد دقیقا اشاره به موسوی واعضای اصلی ستاد اون و مافیای حامی اون بد البته درسته رسوایی بد دردیه
  • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد خود زنی کرد موسوی هم حرفی برای گفتن نداشت پس بهتر است به رضائی فکر کنیم شاید او بهتر از این دو باشد.
  • مرتضی IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    سلام مرحبا به شجاعت آقای احمدی نژاد که حرف دل مردم را زد.
  • محمد IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    در این مناظره قبل از هر چیز رهبر و اعتماد او به هاشمی زیر سوال رفت
  • محمدرضا IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    آیا آقای میرحسین همیشه صداش میلرزه؟آیا این آقا از احمدی نژاد ترسیده بود؟آیا تونست از حامیانش هاشمی و خاتمی دفاع کنه؟از همسرش چی ؟فکر میکنی بتونه از ملت حمایت کنه؟مطمئنی نمیترسه ؟
  • بنده خدا IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    اگر احمدی نژاد حرفی برای گفتن داشت بر ضد خود موسوی سخن میگفت! کجا دیدید شخصی را که با گناههای شخص دیگر محکوم کنند؟
  • بنده خدا IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    اگر احمدی نژاد حرفی برای گفتن داشت بر ضد خود موسوی میگفت! کجا دیدید شخصی را با گناهان شخصی دیگر محکوم کنند؟
  • محمد علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    با این کار ثابت کردند که برای تثبیت قدرت به هرکار و هر دروغ و هر تهمتی دست میزنند
  • حمید IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    آقای احمدی نژاد با سخنان دیشب نشان داد که برای پیروزی در انتخابات نه به اسلام نه به انقلاب و نه به اخلاق پایبند نیست.
  • مجید IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    پیروزی اخلاق. زنده باد موسوی!
  • ناصر ناظم IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    واقعا جای تاسف است که نام اندیشمند جهان اسلام جناب اقای خاتمی با 21000000 رای مردم ازاداندیش ایران بر زبان احمدی نژاد نقد گردد. اقای موسوی بگو به مردم که چهار سال سیاه و مردم فریبی دیگر تکرار نمیشود.
  • علیرضا IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد افرادی رو در مناظره زیر سوال برد ( ناطق نوری ، هاشمی رفسنجانی و خاتمی ) که اینها حدود 20 سال از انقلاب مجموعا مسئولیت اجرایی داشتند . همچنین وقتی ایشون از دوره اقای موسوی انتقاد می کنه نمی دونه که اون دوره دور ه ای بود که امام خمینی ناظر بر همه چیز بودند و رهبر انقلاب اون موقع رییس جمهور بود . احمدی نژاد متاسفانه فکر نکرده فقط بر چسب میزنه !
  • حامد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    ضمنا کسانی که حامی دولت هستند چرا کامنت های خود را بی نام می گذارتد اگر حرف شما حق است چرا حتی از درج اسم غیر واقعی در اینجا خود داری می کنید !!!!!! درود بر میر حسین موسوی
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    چرا وقتی در قدرت بودی(4 سال) چیزی نگفتی؟
  • علی رضا IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد شاید بعضی جاها در اداره کشور دارای مشکلاتی باشه . اما نه غارت گره نه دزد و نه خاءن . ما خواستار محاکمه مجرمینیم.
  • علی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    درود بر فرزند شجاع ملت دمش گرم محمود احمدی نژاد...
  • علی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    چرا موسوی یکی از سوالات احمدی نژاد را درباره عملکردهای غلطش در دوره نخست وزیزری جواب نداد؟؟
  • پویا IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    موسوي : اين دختران بي حجاب و شل حجاب، طرفدار من نيستن. بلكه توطئهء دشمنان هستن ! 1. خواستار چادر، بعنوان حجاب اسلامي. 2. خواستار بازگشت به ارزش هاي امام و انقلاب. 3. خواستار آزادي در چارچوب بيانيهء هشت ماده اي امام خميني. 4. موافقت با كشتار تابستان 1367 . 5. تيم ضعيف مديريتي و نداشتن يك برنامهء نسجم. 6. تأكيد بر اصول گرا بودن خود (و نه اصلاح طلبي). 7. تأسيس دفتر بسيج در ستاد خود. 8. تأكيد بر عدم تغيير قانون اساسي و استفاده از رهنمودهاي مقام معظم
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    در باره احمدی نژاد باید بگم حیف شد خوب شروع کرد اما آخرش را تند رفت ای کاش بردن اسم افراد را به مجامع قضایی موکول می کرد
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    خواهشا لياقت اين صداقت احمدي نژاد رو داشته باشيد هشت سال تو دوران خاتمي آمريكا سوارمون بود
  • حسین IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    زنده باد محمود احمدی نژاد
  • ن.ک IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    مگه همین آقای موسوی نبودند که می گفتند چرا آقای احمدی نژاد مافیای قدرت رو معرفی نمی کنند همه این ها فیلمه انتخاباتی ایشونه.حالا که معرفی شدند چرا اینقدر بهشون برمیخوره متانت و سکوت در برابر ظلم و فساد هیچ امتیازی برای یک فرد محسوب نمی شه ایشون حرفی برای گفتن نداشتند به همین خاطر از متانتشون مایه گذاشتند
  • اشکان IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    من نمیخواستم رای بدم... ولی با مناظره دیشب حتما میرم!!
  • دکتر بابائی IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    توهم و اتهام خودکامگی آمار جعلی اتهام به دیگران که حضور ندارند ونمی توانند از خود دفاع کنند. مدرک دکتری را کاغذ پاره خواندن - دفاع ازکسی که دراندک زمانی صاحب ملیاردی سرمایه شد و در کابینه هست عدم اجرای قوانین مجلس پول تو جیبی به مردم و هدر دادن سرمایه ایی که می توانست ایجاد شغل فراوانی نماید. این شد شجاعت!مانیاز به ارتباط با کل دنیا داریم نه کشورهای دور و کوچک مثل سنت وینسنت ونزوئلا بولیوی و بی اعتنا به کشورهایی که اطراف ما هستند میتوانند در کشور ماتحول ایجادد کنند
  • احسان IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    موسوی حرفی برای گفتن نداشت.کاملا غافل گیر شده بود و هیچ کدوم از سوالای احمدی نژاد را جواب نداد.برعکس احمدی نژاد برای همه چیز جواب داشت.
  • ملت ايران IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    پوياي عزيز همين احمدي نژاد نبود كه گفت مو و لباس جوانان مشكل اصلي مملكت ما نيست كه بخواهيم به ان بپردازيم و ما مسائل مهمتري داريم پس اين گشت ارشاد چيه؟ اينها حرف شماست يا مير حسين ما يه يا حسين تا مير حسين
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    آقای احمدی نژاد تمام صحبتهای خود را با دلیل بیان کردند ولی آقای موسوی به استناد حرفهای شنیده شده از این طرف و آن طرف زدند
  • حسین IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    همه با هم به موسوی رای میدیم...
  • یاسین IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    درود بر مردی که متانتش همه را حیرت زده کرد. موسوی اگه قرار باشه فقط یک رای بیاری اون رای مال منه
  • علی IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    به نظر من آقای احمدی نژاد ، نه تنها اخلاق انتخاباتی را زیر سئوال برد بلکه اخلاق انسانیت را زبر پا گذاشت. زیرا فقط متهم کردن دیگران بدون اثبات کار آنها ، کار زشت و ناپسندی است. از همه مهمتر آنکه ایشان در کمال وقاحت ، عکس خانم موسوی را جلوی ایشان گرفتند و کلمات نامربوطی را زدند . اگر اینجانب قبلا آقای احمدی نژاد را دوست داشتم ، هم اکنون ایشان را لایق ریاست جمهوری نمیدانم. درود بر آقای اخلاق ، آقای موسوی
  • احسان IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد فقط حرف ملت رو گفت. اگر هرچی که بشه بازم دوستش داریم. دمت گرم پهلوووون.
  • بی طرف IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    در مناظره احمدی نژاد میگفت سه نفر علیه یک نفر.حالا بهتر نیست که از خودش بپرسه چرا همه مخالف سیاست های او هستند؟دیشب موسوی بیشتر سکوت کرد ولی در 10 دقیقه آخر جواب تمام حرف های احمدی نژاد رو داد.حالا من یک سوال دارم :آیا در مناظره های بعدی هم دنبال پرونده سازی هستند.یقین داشته باشید که در مناظره های بعدی دیگران متانت به خرج نمی دهند
  • طرفدار ححقیقت IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    هر گردی گردو نیست هرکی شال سبز انداخت سید نیست.
  • دانشجو IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    این سایت کاملا یک طرفه است و فقط برای خالی نبودن عریضه چند تا نظر موافق احمدی نژاد رو میگذاره ...
  • جواد IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    . درود بر متانت... درود بر موسوي ..درود بر خاتمي سيد هميشه خندان...
  • سارا IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    چقدر جالبه که طرفداران آقای احمدی نژاد بی ادبیشون رو همین جا هم خوب نشون دادند!!! بچه های دانشگاه آزاد یه کم همت کنید که دیشب یه توهین بزرک بهتون شد!!!! زنده باد حق!زنده باد موسوی!
  • بی طرف IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    واقعا برای من فرق نمیکنه ، ولی بیاید منصف باشید : موسوی بسیار موقر رفتار کرد ، احمدی نژاد هم بسیار شجاع . ولی نه حرف زدن موسوی ( با کلی چیز چیز گفتنش ) و نه برخی از کارهای احمدی نژاد ( مچ گیری ها ) در حد این افراد نبود . به نظرم به اون دوتای دیگه فکر کنیم بهتره .
  • منتقد بی جانب IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    چیز مهم و نکته ای که پیداست آقای احمدی نژاد به روانشناسی قبل از انتخابات بسیار آشناست و از حربه خود که تنها جلوه دادن خود در مقابل دیگران و جذب احساسات مظلوم نمایی خود از طرف دیگران است بسیار حرفه ای است و با این موضوع در دوره پیش نیز رای آورد.کسی که رئیس جمهور کشوری است چرا باید خود را تنها بداند .هدف جزب احساسات دیگران جهت کمک به یک فرد مظلوم است.مسئله مهم اینجاست که کشور مانیاز به فرد مظلوم یا مظلوم نما ندارد کشور ما نیاز به مدیریت دانا و اصولی دارد
  • محمد رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    تا دیشب از طرف داران دکتر محمودی نژاد بودم و به خاطر درست کاری و ساده زیستی هنوز هم به ایشان احترام میگزارم .ولی از رای که چهار سال پیش به ایشان دادم پشیمان شدم و از خدا طلب بخشش میکنم .حرف های ایشان و تهمت به کسانی که قادر به دفاع از خود نبودند ،جوانمردانه نبود.
  • mehran IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    یکی از تاکتیکهای نخ نما شده احمدی نژاد برای سرپوش گذاشتن به ضعفها و اشتباهاتش مظلوم نمایی و تحریک حس ترحم مردم است.
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    میگن ... زور داره ؟؟!!!!!!!!!!!!
  • یک هموطن IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    آقای رئیس جمهور! میرحسین ،هاشمی نیست که بتونی تخریبش کنی.
  • احمدی نژاد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد تمام مدارکی که داشت از کجا اومده بود ؟! چرا ما هیچ جا ازش نشنبدبم !! درود بر موسوی
  • علی یک دانشجو IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    با سلام بر مردم آزاد اندیش ایران واقعا کسی نمی خواهد به محتوای سخنان احمدی نژاد فکر کند؟ زمین خواری آقازاده ها- دکتراهای تقلبی- ورود به دانشگاه بدون کنکور- استعفای موسوی به خاطر اختلاف نظر با نظام -کشیدن کاریکاتور منتقدان _ خداوند کسانی را که فکر میکنند دوست دارد
  • مسعود IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    دوستت دارم محمود احمدی نژاد
  • شروین IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    واقاً برای مردم عادی و زود باور طرفدار احمدی نژاد متاسفم آقای احمدی نژاد چرا با دروغ و تهمت و آمارهای غلط دست و پا میزنی واسه ریاست اگه اینا همه دزدن چرا تو این 4 سال نگفتی مگه اولین شعارت این نبود که افشاگری کنی حالا که کم آوردی و چیزی واسه گفتن نداشتی ایناروو میگی
  • aliهشت بندی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    فقط شیخ اصلاحات با 70تومن پول
  • بی نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۴
    0 0
    پس آمارهایی که می گفتی موفقی کو دکتر................... حزب فقط حزب علی (ع) رهبر فقط سید علی درود بر شرف فرزند زهرا(س)