به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح الله ایزدخواه نماینده تهران مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نوشت:
هیچ دورهای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیسجمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!
خاتمی، احمدینژاد، روحانی، رئیسی،
از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند.
الان هیچِ هیچِ هیچ.
اسم این پدیده، وفاق است.

۲۹۲۱۸








نظر شما