کنایه نماینده تهران به پزشکیان: هیچ دوره‌ای اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده، طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

ایزدخواه در توئیتی خطاب به پزشکیان نوشت: هیچ دوره‌ای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح الله ایزدخواه نماینده تهران مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نوشت:

هیچ دوره‌ای از ۷۶ تا امروز، اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده. طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی، رئیسی،
از یک قوه یا هر دو قوه دیگر، تحت فشار بودند. 

الان هیچِ هیچِ هیچ. 

اسم این پدیده، وفاق است. 

کنایه نماینده تهران به پزشکیان: هیچ دوره‌ای اینقدر، رئیس‌جمهور مصون از دو قوه دیگر نبوده، طوری که یک قوه را حتی به خاطرش تعطیل کنند!

۲۹۲۱۸

کد مطلب 2238698

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین