۰ نفر
۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶

دبیر کل کمیته انضباطی در گفت‌وگو با ایسنا از کنترل نامحسوس تماشاگران داربی با قراردادن ماموران مخفی در میان آنها خبر داد.

عبدالهی درباره آخرین تمهیدات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای کنترل و برخورد با تخلفات احتمالی از سوی تماشاگران داربی جمعه گفت: «تمهیدات کمیته تقریبا در حد همان برنامه‌های قبلی برای داربی‌های گذشته است. گفتگو با مسوولان و بازیکنان دو تیم پیش از مسابقه و ارشاد آنها از برنامه‌های کمیته انضباطی است. ما از باشگاه‌ها می‌خواهیم که لیدرها و مشوقین تماشاگرانشان را کنترل و با آنها در این زمینه صحبت کنند و تاکید داشته باشند که فقط به فوتبال پاک و تشویق تیم‌های خودشان بپردازند و با جدیت از سردادن شعارهایی که ممکن است موجب هتک حرمت تیم دیگر و طرفدارانش شود اجتناب کنند.»

عبداللهی همچنین از کنترل نامحسوس تماشاگران خبر داد و گفت: «ماموران زیادی را در بازی جمعه میان تماشاگران خواهیم فرستاد تا بر رفتار آنها نظارت دقیق داشته باشند و سعی کنند منشاء اخلاق و رفتار نابه هنجار از سوی تماشاچیان را پیدا کرده و آنها را گزارش دهند. وظیفه اطلاع‌رسانی و ارشاد بازیکنان و تماشاچیان به عهده مسوولان تیم‌ها و کمیته انضباطی است که امیدواریم تا داربی به بهترین شکل انجام شود.»

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =