دستگاه‌های خدمات‌رسان استان آذربایجان‌غربی در رزمایش آغاز طرح نوروزی آمادگی خود را برای ارائه کمک به مسافرین و کاهش حوادث و خطرات جاده‌ها به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌‎غربی، دستگاه‌های خدمات‌رسان رزمایش آغاز طرح نوروزی را به نمایش گذاشتند.

پیمان آرامون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در این رزمایش با اشاره به توجه به موضوع گردشگری به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی استان خاطر نشان کرد: تمام تمهیدات ما برای ایام نوروز از  دی‌ماه آغاز شده تا سالی خوش برای مسافرین نوروزی و کم حادثه داشته باشیم ضمن اینکه امیدواریم شرایطی را فراهم آوریم تا هر گردشگر، استان آذربایجان‌غربی را به ۸ گردشگر جدید معرفی کند.
وی با تاکید بر انجام تمهیدات لازم برای جلب رضایت گردشگران درمدت حضورشان در استان افزود: رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده  در افزایش میزان مسافر و حضور مجدد آنان بسیار تعیین کننده است و تمامی دستگاههای فعال در ستاد خدمات سفر به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم جایگاه و رتبه استان را در این بخش ارتقاء دهیم.

سردار خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی هم با اشاره به شعار "پرهیز از خطر، آرامش در سفر" به عنوان شعار امسال گفت: برای پیشگیری از تصادفات از تخلفات حادثه‌ساز با متانت و تکریم، بدون اغماض برخورد خواهیم کرد ضمن اینکه امیدواریم هموطنان بالاخص میهمانان استان برای کاهش حوادث و اتفاقات ناگوار، همکاری‌های لازم و احتیاط کافی را به عمل آورند.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی و دبیر خدمات اجرایی سفر نیز با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری گفت:استان ظرفیت توسعه در زمینه گردشگری را دارد و بزودی شاهد قرار گرفتن آذربایجان‌غربی بعنوان مقصد سفر گردشگران قرار خواهد گرفت.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =