فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد، تاکید کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن تشدید بازرسی ها و نظارت و کنترل قیمت ها در قالب کمیته اقدام مشترک بر بازار با اخلال گران در بازار طبق قانون برخورد جدی نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان اظهار داشت: تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به همزمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان ، مدیریت در کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار به صورت مستمر صورت گیرد و از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها جلوگیری بعمل آید و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدی صورت گیرد.

فرماندار رضوانشهر افزود: با توجه به ورود مسافران نوروزی از نیمه دوم اسفند به استان گیلان و شهرستان، آمادگی و پیش بینی‌های لازم از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار در بخش بازار و تامین موادغذایی صورت گیرد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد، تاکید کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن تشدید بازرسی ها و نظارت در قالب کمیته اقدام مشترک بر بازار و کنترل قیمت ها با اخلال گران در بازار طبق قانون برخورد جدی نمایند.

صفوی با اشاره به رعایت موارد بهداشتی و کیفیت پخت نان در نانوایی ها بر نظارت بیشتر در این خصوص تاکید کرد و خواستار برخورد با متخلفین در این خصوص شد.

رئیس ستاد تنطیم بازار شهرستان با اشاره به اجرای سیاست های دولت مردمی در خصوص طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در شهرستان تاکید کرد: اداره صمت و اتاق اصناف، اتحادیه ها و بخشداران نسبت به شناسایی و ثبت نام صنوف در حوزه شهری و روستایی، در راستای رضایتمندی و دسترسی آسان مردم برای تهیه کالاهای مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.

سیدنادرصفوی میرمحله همچنین در خصوص تامین کالاهای اساسی در شهرستان با تاکید بر تامین میوه شب عید از سوی اداره تعاون روستایی شهرستان، گفت: از ابتدای سال تا کنون 23 تن مرغ منجمد و در خصوص گوشت در دوماهه اخیر(دی و بهمن) 4.5 تن گوشت منجمد سهمیه شهرستان جذب و توزیع شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به بازرسی و نظارت بر صنوف مختلف طی یک ماه اخیر از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار اشاره نمود و افزود: تعداد بازدید های صورت گرفته در بهمن ماه سال جاری حدود 720 مورد بوده که 3 مورد به علت گران فروشی و عدم درج قیمت و عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ و 106 مورد اخطار کتبی و همچنین 26 مورد از صنوف مختلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

23

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =