محمد علی ویشکاهی "در جلسه پدافند غیر عامل استان در لنگرود، تحقق این امر مهم را متاثر از تاکید استاندار گیلان، پیگیری های صورت گرفته و ارتباطات موثر و سازنده با سازمان پدافند غیر عامل کشور دانست.

به گزارش خبرآنلاین گیلان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان از مجوز راه اندازی نخستین دانشکده پدافند غیرعامل استان های سراسر کشور در این استان خبر داد.
" محمد علی ویشکاهی "در جلسه پدافند غیر عامل استان در لنگرود، تحقق این امر مهم را متاثر از تاکید استاندار گیلان، پیگیری های صورت گرفته و ارتباطات موثر و سازنده با سازمان پدافند غیر عامل کشور دانست.
وی افزود: استان های دیگری نیز پیگیر مجوز تاسیس دانشکده پدافند غیرعامل در استان های خود بودند، اما خوشبختانه ما موفق شدیم این مجوز را برای استان گیلان اخذ کنیم.
وی اظهار کرد: پس از تهران به عنوان مرکز کشور، گیلان نخستین استان کشور خواهد بود که مجوز تاسیس دانشکده پدافند غیرعامل را دریافت می کند.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان تاسیس این دانشکده را در گیلان به عنوان قدم مهم و ارزشمند ذکر و اضافه کرد: از این پس، در دفترچه کنکور سال آتی دانشگاه گیلان درج و به عنوان یازدهمین دانشکده دانشگاهای گیلان آغاز به کار خواهد کرد.
ویشکاهی " مهم ترین مزایا و محسنات این دانشکده را پذیرش دانشجو از تمامی استان های کشور اعلام کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در حال تعریف فرآیندی هستیم که تمامی مدیران ادارات به عنوان متولیان پدافند غیر عامل می توانند در این دانشکده ادامه تحصیل دهند.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =