محمدی اظهار کرد: از فعالیت‌های مهم و بزرگ جهاد کشاورزی در زمینه دام و طیور است که سال گذشته با توجه به حضور سرمایه‌گذاری در این بخش گیلان از رده پنجم به سوم کشوری ارتقا یافت.

به گزارش خبرآنلاین گیلان رییس جهاد کشاورزی استان گیلان در مورد مرغ گرم در گیلان اظهار کرد: از فعالیت‌های مهم و بزرگ جهاد کشاورزی در زمینه دام و طیور است که سال گذشته با توجه به حضور سرمایه‌گذاری در این بخش گیلان از رده پنجم به سوم کشوری ارتقا یافت.

صالح محمدی با اشاره به اینکه نگاه ما در جهادکشاورزی حمایت از سرمایه گذاران است، بیان کرد: با توجه به اینکه سهم بزرگی صنعت طیور در سفره مردم دارد، بر خود وظیفه میدانیم که از صنعت دام و طیور و کشتارگاه‌ها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه در استان گیلان ۷۵ درصد فعالیت در بخش طیور بوده و این استان در این زمینه رتبه اول در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: روزانه ۵۵۰ تن مرغ گرم در استان تولید می‌شود که از این میزان ۲۹۰ تن آن در گیلان توزیع شده و بقیه به استان‌های تهران و البرز صادر می‌شود.

محمدی در مورد قیمت مرغ در بازار گفت: قیمت هر کیلو مرغ در حال حاضر ۷۳ هزار تومان برای مصرف کنندگان است و این قیمت مصوب بازار است و هر کجا این قیمت افزایش داشت، می‌توانند با شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

وی افزود: در برخی از شهرستان‌ها در تعطیلات قیمت رعابت نمی‌شد که با اطلاع‌رسانی و پیگیری به این موارد رسیدگی شد.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =