نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 30
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    26 88
    اره BMW با آرم بنز. مثل این میمونه که پراید رو شاسی بلند بسازی و ارم تویوتا روش بزنی.حداقل بجای پلاکش، ارم جلوش رو می پوشوندی
    • خنیتبتی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      65 5
      خدازده این مرسدس c200 هست
    • NL ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      59 8
      استاد تو هر وقت فرق بنز و بی ام دبلیو رو فهمیدی بعد بیا نظر بده
    • به تو چه IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      39 3
      داداش خوب ماشینش بنزه
    • امید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      39 3
      کجاش این bmw این ماشین مدل c بنز آقا نمیدونی بدون
    • کارگر IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      28 4
      این بنزه استاد که لگوی ایستاده روی کاپوت شکسته فقط همین!!!
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    27 5
    این که آرم بنز داره!😃
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      7 16
      ارم روی کاپوت نگاه کن بم وه
  • امیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    20 9
    این که بنزه لطفاً اصلاح کنید
  • ع IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    24 3
    اینکه بنزه
  • رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    21 5
    بنزه استاد
  • جلال بهاری IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    21 3
    ولی فکر کنم این ماشین مرسدسه به گمونم...
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      14 1
      بله بنزه
  • احمدی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    20 8
    بی ام و .لوکس خخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    14 2
    ماشین کامیاره
  • P IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    12 3
    حالا اگه بی ام وه هم باشه، به تو چه ربطی داره. ماشین خودشه دوس داشته پول خرج کنه کاور کنه بدنه رو
  • شایان IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    8 3
    این که بنزه
  • مرداد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    9 1
    حالا این ماشین خوشگل برای کیه؟
  • سهیل IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 2
    ببخشید کجا گفته بی ام و؟؟؟؟ این یه بنز و هیچ جایی ننوشته بی ام و...
  • M IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    7 3
    آین ماشین کامیاره
  • ماتادور IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    26 3
    والله چیزی که ما تو تصویر می‌بینیم هیچ فرقی با ۲۰۶ نداره
  • عماد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 4
    بنزه کی گفته BMW هست این ماشین هرکی گفته معلومه هیچی حالیش نمیشه
  • Reza IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 30
    من s500 دارم بهش نمیگم لوکس بعدا شما ها به c200 میگید لوکس هههههههه
  • عقرب IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    8 9
    کجاش گیرون قیمته تو خارج از پژو.پارس ارزون تره کارگرا هم میخرن
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    16 3
    حيف آن همه آدمهايي كه به دنبال علم رفتند
  • رضا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    7 4
    درست معروف شدن خیلی سخته،و بعضیا با بی هنری،فقط با لودگی معروف میشن
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 2
    خوش بحالش
  • حسام IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    5 2
    این که وانت پراید مسقف
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    4 2
    اونی ک رنگی رنگیه روکش هفت رنگ رنگ ماشین نیست
  • امیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    12 4
    دلش میخاد اصلا بنز سوار شه به شما چه ربطی داره والا😂😂