سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از تشکیل ستاد شهرستانی مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد و گفت: رسانه‌ها آسیب‌ها و خطرات این بیماری را منعکس کنند

به گزارش خبرآنلاین گیلان حسین محمدیان امروز چهارشنبه در جلسه کمیته مقابله با آنفلوانزا فوق حاد پرندگان در استانداری گیلان اظهار کرد: پایش مستمر واحدهای مرغداری و تولید دام و طیور در گیلان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه گیلان تأمین کننده بخشی از گوشت مرغ سایر استان‌های کشور به ویژه البرز و تهران است، افزود: توجه به بهداشت واحدهای مرغداری و جلوگیری از بیماری حاد پرندگان مورد تاکید است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه مساله بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مورد رصد میدانی قرار گیرد، گفت: کوتاهی دستگاه‌های ذیربط در خصوص پایش میدانی بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در گیلان پذیرفته نیست.

محمدیان با تاکید بر لزوم شفاف سازی و آگاهی بخشی اثرات مخاطره انگیز بیماری‌های فوق حاد پرندگان در جامعه، بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران آسیب‌ها و خطرات بیماری فوق حاد پرندگان باید بدون حساسیت و به دور از التهاب در جامعه مورد واکاوی قرار دهند.

وی از تشکیل ستاد شهرستانی مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گیلان خبر داد و افزود: توجه مسؤولان محلی به این مساله و همچنین ارائه راهکارهای پیشگیرانه مناسب در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =