باستان شناسان روسی-اسپانیایی در تحقیقات خود در جنوب شرق پرو می گویند اجساد ممکن است متعلق به بقایای موجودات فضایی باشد.

دیلی میل نوشت: بقایای موجودات انسان نما با کله های 50 سانتی متری و چشم هایی بزرگتر از حد نرمال در شهر آندا.هو.آی.لی.لاس در استان جنوبی کوئیس.پیکانچی توسط رناتو داویلا ریکو.المه پیدا شده است. وی می گوید بقایای کشف شده با هیچ کدام از انداع شناخته شده نژاد بشری مطابقت ندارد و هر چند مانند نوزاد انسان که در هنگام تولد سرش به اندازه بدنش است؛ سری بزرگ دارد اما ممکن است متعلق به موجودات فضایی باشد که از انسان قدیمی تر هستند.
شبیه به چنین موجوداتی در فیلم ایندیانا جونز به صورت پادشاه جمجمه های کریستالی به تصویر کشیده شده که اینک جنبه واقعی پیدا کرده است. در آن فیلم کارکتر مورد نظر نسلش به موجودات فضایی بر می گشت و قدرتی فوق العاده و فوق بشری داشت.
توضیح دیگری که در مورد این کشف می توان از جنبه دیگر داد اینکه: ساخت جمجمه های مصنوعی روی سر بعنوان بخشی از مراسم قبیله ای در بین قبایل امریکای لاتین و مایان ها قدمتی 9 هزار ساله داشته است. بومیان امریکایی و استرالیایی برای تشخیص طبقه فرد مورد نظر از پارچه های مخصوص برای شکل دهی جمجمه به صورت تخت، مخروطی و یا گرد استفاده می کرده اند. برای صاف شدن جمجمه از دو تکه چوب استفاده می کرده اند و سر را بین دو کته چوب قرار می دادند. این تکنیک برای نوزادان یک ماهه که جمجمه شان انعطاف پذیر بوده اینجام می گرفته و تا 6 ماهگی روی سر آنها وجود داشته است.
البته دومین موجود کشف شده در همین رابطه کله ای 30 سانتی دارد و حالا قرار است یا آزمایش دی. ان .ای ابتدا مشخص شود که آیا واقعا موجودات کشف شده اسنا هستند یا نه؛ تا حدسیات بعدی ثابت گردد.
 

/5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    22 8
    همه اش برای جذب توریست است اگر نه مومیایی کردن این موجودات نشان می دهد که مربوط به کجا و چه سنه ایی است به علاوه همین جمجمه های کریستالی حکایتی است برای توسعه خرافی بعضی اعتقادات مردم آمریکای مرکزی و چه خوب هم گرفت و توانست همه ی اعتقادات ماورایی آن ها را توسعه دهد هر چه هست حکایت است
  • بدون نام US ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    15 11
    دوست عزیز شما که همچین اظهار نظر مشعشعی میفرمایید میشه لطف کنید این عکسو یه بار دیگه رویت بکنید به چشماش خوب نگاه کنید جمجمه رو تغییر شکل دادن با چشماش چکار کردن که این قدر شده من واقعا برداشتم اینه که این سیاره قبلا مورد بازدید فضایی ها قرار گرفته واون نقش خیلی مهمی در شگل گیری تمدن انسانی داشتن