رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود، با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.


عامر محبی در گفت وگو با خبرآنلاین گیلان، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود دارای سه تیم امداد و نجات است، اظهار کرد: یک تیم در پایگاه امداد و نجات تالش محله و یک تیم در پایگاه امداد و نجات چاف و چمخاله مستقر است و یک تیم واکنش سریع داریم.

وی با اشاره به آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران احتمالی برف و باران، افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در بیش از ۱۰۰ مورد تصادفات محور لاهیجان - لنگرود و بالعکس حضور داشتند و اقدام به انتقال ۷۵ مورد به بیمارستان و رسیدگی به ۱۸ مورد به صورت سرپایی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود با بیان اینکه طی مدت مذکور ۲۷ مورد جست و جو و نجات در مناطق کوهستانی داشتیم و ۱۷ نفر را از مفقودی رهایی دادیم، گفت: متاسفانه ۹ مورد فوتی سر صحنه در تصادفات داشتیم.

محبی با اشاره به مشکل زمین پایگاه امداد و نجات مستقر در کنارگذر لنگرود - لاهیجان، خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه موقوفی بوده و هم اکنون در کانکس استقرار دارد که امیدواریم مشکل تامین زمین با کمک خیرین و مسئولان حل شود.

وی همچنین پایگاه امداد و نجات چاف و چمخاله را نیازمند یک دستگاه خودروی ست نجات دانست و گفت: امیدواریم با کمک سازمان جمعیت هلال احمر بتوانیم این نیاز را رفع کنیم، زیرا تجهیز آن پایگاه مفید خواهد بود.

46

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =