نوکیا عرضه لومیا را از یازدهم ژانویه در آمریکا آغاز می‌کند.

نوکیا و تی‌موبایل اولین ویندوزفون نوکیا را برای ایالات متحده راه اندازی کردند. اولین اقدام آنها برای اینکه جایی در میان کاربران تلفن همراه پیدا کنند؛ عرضه این ویندوز فون با قیمت 49 دلار به مدت 2 سال است.

با وجود اینکه همین قیمت پایین ممکن است به فروش لومیا 710 در برابر رقیب قدرتمند و پرفروشش، آندرویید گوگل کمک کند ، اما نمی توان ویژگی های دیگر لومیا از جمله یک پردازنده 1.4 گیگا هرتزی و صفحه نمایشگر 3.7 اینچی و همینطور اینترفیس تازه رونمایی شده آن را نادیده گرفت. عرضه لومیا از یازدهم ژانویه آغاز خواهد شد.

کریس وبر رئیس بخش ایالات متحده نوکیا در روز 13 دسامبر به eweek گفت که مخاطبان در نظر گرفته شده برای لومیا اولین خریداران اسمارت فون ها هستند.
او ادامه داد: این تاکنون بزرگترین فرصت برای نوکیا در ایالات متحده بوده است.
نوکیا می خواهد نسخه 800 لومیا را به صورت بین المللی عرضه کند اما وبر و مدیران دیگرآن ،از آنجاییکه ممکن است عرضه لومیا 710 فقط برای ایالات متحده باشد تمایلی به انجام این کار ندارند.
شرط بندی نهایی مایکروسافت برای این کمپانی این است که نوکیا سیستم عامل های وطنی خود را به نفع ویندوز فون متروک گذاشته است. اگر لومیا 710 و سایر تولیداتش نتوانند موفقیتی در بازار فروش کسب کنند این سازنده فنلاندی تلفن های همراه در موقعیت بدی قرار خواهد گرفت. اما این واضح است که بین قیمت پایین و مشخصات نهایی بالاتر ، موفقبت نوکیا بسیار سخت خواهد بود.

2121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    4 5
    قیمتش 49 دلاره بعد میاد ایران میشه 200 هزارتومن....ای خداااا
    • بدون نام IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
      1 0
      برادر این گوشی قراردادی با این قیمت فروش میره! قطعا آنلاک اون 400 دلار به بالاست. مثل آیفون 300 دلاری قراردادی و 800 یورویی آنلاک شده!
  • بدون نام DE ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    7 0
    lumia 710 فقط برای آمریکاست چون فقط اونجا کار میکنه. برای اروپا lumia 800 درست شده و حدود دوه هستش که این دو مدل تولید و توضیع شده. صبحتون بخیر
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    6 0
    خدا کنه بشه 200 هزار تومن ، نشه 600 هزار تومن والا به خدا