پنجمین نسخه بازی SimCity با ویژگی‌های گرافیکی وسیع و پیشرفت‌های زیاد گیم پلی‌ نسبت به نسخه ما قبل خود تا سال 2013 به بازار می‌آید.

Cnet نوشت: بزرگترین خصوصیت این بازی قابلیت چند نفره بازی کردن آن است که حتی به 16 نفر به صورت همزمان هم می‌رسد. بر اساس گزارش EA امکان بازی کردن چند نفره باعث می‌شود دوستان بر سر قابلیت‌هایی مثل مدیریت و استفاده بهینه از محیط یا کاربرد ویژگی‌های باشکوه با هم به رقابت بپردازند. این چند نفره بازی کردن سطوح عمیق‌تری هم دارد. مثلا هنگام به وقوع پیوستن یک بحران عظیم در منطقه دوستانتان شما می‌توانید ماشین‌های آتش نشانی خود را به آنجا بفرستید. یا اگر شهر شما مانند لس آنجلس هوای آلوده داشته باشد این مسئله به منطقه دوستتان هم آسیب می‌رساند و سلامت شهر آنها هم به خطر می‌افتد.
معماران شهرها می‌توانند برای هر شهر یک ویژگی خاص هم انتخاب کنند، مثل شهرک دانشگاهی و یا کارخانه‌. به گفته وب سایت رسمی SimCity: این گزینه تاثیر زیادی بر نگرش و شخصیت اصلی و احساس حاکم بر شهر شما دارد.
اما یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این بازی این است که سازنده‌ها می‌توانند جاده‌های منحنی ایجاد کنند، چیزی که تا کنون همه نسخه‌های قبلی SimCity فاقد آن بودند.
همچنین صحبت‌هایی بر سر سایر ویژگی‌های پیشرفته این بازی وجود دارد که البته به دلیل استفاده از یک موتور شبیه‌سازی پیشرفته به نام GlassBox است؛ ویژگی‌هایی از قبیل این که: از این به بعد هر Sim در جهان SimCity ها هدفی برای خود دارد، خانه‌ای برای برگشتن به آن، محلی برای کارکردن در آن و حتی فروشگاهی برای خرید کردن، البته امیدواریم این به معنای آزار و اذیت شهرواندان نشود. بر اساس وب سایت رسمی SimCity : قیمت بازی در فروشگاه‌ها 59.99 دلار خواهد بود و نسخه‌های دیجیتالی ویژه آن 20 دلار گران‌تر است.
2121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    5 0
    دمتون گرم واقعا سایت جامعی دارین