چهارشنبه ۲۱ آبان در تالار وحدت برای اولین بار یک خانم رهبر کنسرت ارکستر سمفونیک تهران بود، خانم پانیذ فریوسفی، او در پایان اجرا، این کنسرت را به زنان و مادران ایران زمین تقدیم کرد. منبع خبرآنلاین/ عکاس: سینا تاج الدین

۲۳۲۳

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =