۲۶ نفر
۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۰:۱۰
عکس | علی دایی به عیادت اکبر عبدی رفت

علی دایی با بازیگر قدیمی ایرانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکبر عبدی، بازیگر قدیمی ایران این روزها در بستر بیماری است و همین موضوع باعث شد علی دایی، اسطوره فوتبال ایران به عیادت او برود.

عکس | علی دایی به عیادت اکبر عبدی رفت

258 258

کد مطلب 2234303

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • موسوی IN ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    7 32
    دیگر کسی به تو اهمیت نمی‌دهد ارزش نداری
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
      0 0
      به چه‌کسی اهمیت نمیدن؟ اگر منظور جنابعالی به سلطان قلبها ی هر ایرانی هستش جناب استاد مهربان دلسوز دلیر وشجاع باغیرت زنده دل آقای علی دایی هستش بیخود از طرف مردم ایران نظر نده اصلا تو چی هستی وکی هستی درمورد ایشون اظهار نظر میکنی
    • درود بر ایران زمین IN ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
      0 0
      کاش ۸۰میلیون ایرانی مرام علی دایی را داشتیم درزندگیمان. بالای ۱۰۰۰تا یتیم نان میدهد بالای ۱۰۰۰تازندانی آزاد کرده ۱۰ها خانواده بی خانه را خانه‌دار کرده چندین خرج دانشجو میدهد شما بفرمایید در زندگیتان چکار کردید. بگویید شما کدام مرام را انجام داده آید که اینطور راحت به اسطوره کشورمان ایران زمین بی احترامی میکنید. اینها گوشه ای از جوانمردی علی دایی است
  • اناصریا IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    5 10
    شاهکار قرن رو انجام داده مگه به عیادت کرده
  • هستی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    18 0
    آقای عبدی بزرگوار و عزیز انشاالله بزودی سلامت و خندان دوباره هم به آغوش خانواده محترم و هم کنار مردمی که همیشه دعاگوی شما هستد برمی گردین خدا حفظتون کنه انشاالله ❤️❤️❤️❤️
  • محمد محمدیان IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    5 16
    سلام؛بنظرم کسی که از ترس لغو ویزا و رفت و امد به آمریکا در مورد کشتار کودکان بی‌گناه کشورش سکوت کنه اصلا لایق احترام نیست؛اینا فقط شناسنامه ایرانی دارن و روح و درونشون رو با اقامت و ویزا تاخت زدن؛بنده از طرف خودم که ترک هستم بر خلاف خیلیا میگم یاشاسین غیرت؛یاشاسین ایران و نه منابع شخصی
    • درود بر ایران زمین IN ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
      0 0
      سلام چندتا یتیم را خرج میدهی چندتا خرج دانشجو میدهی چندتا خانواده مستاجر را آپارتمان برایشان خریدی چندتا مریض در بیمارستان خرجشان را داده ای چندتا بیکار را کار داده ای. چندتا زندانی آزاد کرده ای. اسطوره ایران علی دایی اینها را بی منت انجام داده است. هزاران بار شما چندبار انجام داده آید. کاش مرام علی دایی برای همه ما بود. ایرانمان آباد آباد بود.
  • ناهید IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    21 7
    الکی بهش لقب شهریار ایران رو ندادن واقعا این لقب برازندشه
  • بازنشسته IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    13 7
    درود بر آقا ی دایی . رادیو و تلویزیون جبلیون و جلیلیون یاد بگیرند.
  • بنده خدا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    11 1
    خداپدر ومادرهردوتاشون رابیامرزه
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    کاش یه ملاقاتی هم با مردم آسیب دیده از جنگ آمریکا میرفت اگر دل و جرات داشت فیلم بازی نکن دایی
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    استوره های ما شماره ۱۶۸ هستن
  • محمد مصطفی لو IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    حالا کی هست؟چکاره این علی دایی ؟رفته که رفته چرا برزگش میکنین چون اصلا چیزی نیستن چنین ادمها.
  • درود بر ایران زمین IN ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    انشاالله سلامتی بازیگر محبوب اکبر عبدی بیشتر و بیشتر بشود. درود بر مرام علی دایی اسطوره بزرگ ایران زمین کاش کاش ۹۰میلیون ایرانی مرام علی دایی را مشق راه زندگیمان کنیم. ایرانمان آباد آباد آباد خواهد شد.
  • علی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    درود بر علی دایی مهربان و با شعور ایران و همچنین درود بر هنرمند بزرگ ایران، اکبر عبدی
  • یه ایرانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    علی دایی اونجورکه ادعا میکرد نبود.زیادی بزرگش کردن..اماخب برای آقای عبدی آرزوی سلامتی دارم وبرای آقای دایی هم آرزوی سلامتی وتواضع دارم..آیینه انروزکه بگیری به دست .خودشکن آنروز مشوخودپرست.
  • یه ایرانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    علی دایی اونجورکه ادعا میکرد نبود.زیادی بزرگش کردن..اماخب برای آقای عبدی آرزوی سلامتی دارم وبرای آقای دایی هم آرزوی سلامتی وتواضع دارم..آیینه انروزکه بگیری به دست .خودشکن آنروز مشوخودپرست.
  • مسعود نیک ابدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
    0 0
    دایی اسطوره تاریخ فوتبال ایران و آسیا قدر داشته هایمان را بدانیم
  • لیلا IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    علی اقا به کوری چشم دشمنانت همیشه سلامت باشی جانم به فدایت
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام و درود بر شهریار ایران ... دمت گرم ... آرزوی سلامتی برای آقای عبدی عزیز ... پاینده ایران
  • مهران اکبری۴محلی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    علی آقادایی شناسنامه ورزش ایران درجهان💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۸
    0 0
    سلامت باشید ،اقای عبدی ،هنرمند بزرگ وخوب ،جامعه هنری ،،،،

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین