به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوزجان بیزاتی مربی ترکتبار که پیش از جنگ تحمیلی با نظر سهراب بختیاریزاده به ایران آمد و با استقلال قرارداد امضا کرد، در فصل جدید هم کنار آبیپوشان خواهد بود.بیزاتی به عنوان تنها خارجی استقلال که این روزها در تمرینات حضور دارد، آماده است تا تجربیات چند ساله خود در کشور ترکیه را در اختیار سهراب بگذارد و امید دارد تا نقشی مفید را در استقلال داشته باشد.

257 251







نظر شما