همزمان با فرارسیدن دهه نخست ماه محرم، آیینهای عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در نقاط مختلف شهر اهواز با حضور پرشور مردم، هیئتهای مذهبی و عاشقان اهلبیت (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهر اهواز در دهه اول محرم رنگ و بوی حسینی به خود گرفت و عزاداران حسینی این شهر با برپایی مراسم سوگواری، سینهزنی و زنجیرزنی در مساجد، حسینیهها و خیابانها، ارادت خود را به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به نمایش گذاشتند. گزارش تصویری پیشرو، گوشهای از حالوهوای عزاداریهای دهه نخست محرم در اهواز را به تصویر میکشد.
عکاس سورا احمدپور
نظر شما