رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از وقوع آتش‌سوزی در انبار دارویی و تجهیزات مصرفی بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد و اطفا آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ،سید ابوذر موسوی بیان کرد: صبح امروز یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ پس از اطلاع رسانی آتش سوزی در بخش انبار دارویی بیمارستان شهدای عشایر نیروهای امدادی و اطفایی از شش ایستگاه عملیاتی در محل آتش سوزی حاضر شده و بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش سوزی در حال حاضر مهار شده است و نیروها در حال لکه گیری و سرد کردن محل حریق هستند افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و جزئیات بیشتر و نتایج بررسی‌های کارشناسی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جسمی نرسیده است. 

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =