دیروز همه منتظر انتخاب پاپ جدید در واتیکان بودند که ناگهان دوربین ها به سوی مرغ دریایی روی کلیسای Sistine جلب شد.
مردم منتظر برای دیدن دود به نشانه انتخاب پاپ جدید در واتیکان به ناگهان دیدند مرغ دریایی بر فراز کلیسا ظاهر شده و نشست.
تقریبا توئیتر بازهایی که در واتیکان جمع شده بودند، با تهیه فیلم و عکس، دقایقی تفریحی برای منتظران شنیدن نام جدید پاپ را ایجاد کردند.
البته اسقف ها و کسانی که داخل مجموعه بودند بدلیل ممنوعیت استفاده از شبکه های اجتماعی از چند روز قبل نمی توانستند توئیتر بازی کنند وگرنه شاید آنها نیز مراسم را رها کرده و از این مرغ دریایی عکس و فیلم می گرفتند.
رسانه ها نوشتند چشم های یک میلیارد نفر به مرغ دریایی دوخته شد که نگاه همگان را دزدید.
در واقع تماشاچیان دودی که نشان می داد پاپ انتخاب شده، چشمهای خود را از میدان سن پیتر به سوی مرغ دریایی چرخاندند و چند دقیقه به سوی کلیسای Sistine خیره شدند.
منبع: دیلی میل
56602
نظر شما