کمپانی لنوو با نمایش T431s نشان داد سری T را کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده است.

این تغییر را از آنجایی می توانید کاملا حس کنید که بدانید این مدل، ظریفترین و نازک ترین تینک پد از سری T  است که شاخته شده است.

همچنین بسیار سبک نیز طراحی شده است. کیبورد backlit داشته و در نور کم درخشان می شود، ترک پد آن نیز 5 پوینت بوده و نمایشگر 14اینچی گلسی یا شیشه ای دارد.
پیکسل نمایشگر 1600 در 900 تعریف شده است. اما پردازنده آن نسل سوم کور آی سون Core i7 بوده و به صورت از پیش تعریف شده روی آن ویندوز 7 نصب است و اگر قبل از خرید سفارش دهید می توانید ویندوز 8 روی آن داشته باشید.
گرافیک آن اینتل اچ دی با برنامه دالبی v4 است که باعث ارتقاء صوت و ویدئو می شود.
با وجود Lenovo RapidBoot 2.0 بوت شدن سیستم 40 درصد سریعتر از قبل شده است. وجود اثر انگشت برای امنیت بالاتر(با پسورد سخت افزاری) و نیز یو اس بی نسخه سه، این لپ تاپ را در حد و اندازه بیزینس می رساند.
همچنین وجود فناوری WWAN/ Lenovo mobile access باعث می شود بدون اینکه لپ تاپ را روشن کنید، از سیستم بعنوان هات اسپات استفاده کرده و به صورت بی سیم به سایر کامپیوترها اجازه وصل شدن را به اینترنت و شبکه بی سیم بدهید.
دوربین لپ تاپ 720 بوده و ردیابی چهره را نیز در خود جای داده است. برنامه اجرای میتینگ برای کنفرانس ها روی ان نصب شده که برای کاربران بیزینس ایده آل است.
5656
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =