تصادف شدید یک کامیون با یک دستگاه خودروی پراید و ورود ناگهانی این خودروی سنگین به پارکینگ ساختمان مسکونی، آتش نشانان را به خیابان مشیریه کشاند.

 


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر ورود یک کامیون به پارکینگ ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 10:13 آتش نشانان ایستگاه 78 را روانه خیابان مشیریه، 20 متری اعظم، نبش کوچه ششم کرد.
محمد شکریان، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه کامیون کمپرسی که از شمال به جنوب خیابان اعظم درحال حرکت بود به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از تصادف با یک دستگاه خودروی پراید و برخورد شدید با یک ساختمان مسکونی که در نبش کوچه قرار داشت، متوقف شده بود.
آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به ایمن سازی محل حادثه کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی راننده محبوس کامیون را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود، از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.
شکریان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از درخواست جرثقیل 20 تنی، کامیون کمپرسی را از داخل ساختمان مسکونی به بیرون انتقال دادند که توسط عوامل راهور به پارکینگ منتقل شد.
عکسها: پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =