شصت و هشتمین بازارچه خیریه محک با حضور چهره های سرشناس فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شصت و هشتمین بازارچه خیریه محک با حضور هنرمندان سرشناس کشور و با همیاری بیش از 3500 نفر از یاوران و همکاری بیش از 500 داوطلب برگزار شد که بنا به اعلام این موسسه، صد در صد عواید آن صرف هزینه‌های خدمات درمانی و حمایتی کودکان مبتلا به سرطان خواهد شد.

در این دو روز تابلو نقاشی شده کودکان محک، پیراهن امضا شده اعضای تیم ملی فوتبال ایران، پیراهن مهدی مهدوی‌ کیا و مدال طلای نیکا محمد بیک (مخترع نوجوان) به صورت نمادین با مشارکت یاوران به فروش دسته جمعی گذاشته شد.

مسعود فروتن، مصطفی رحماندوست، حسین استیری، امید حاجیلی، شهاب رمضان، مصطفی پاشایی، میثم ابراهیمی، مهدی مقدم، انوشیروان تربتی‌نژاد، محمد زارع، روزبه نعمت اللهی، فریبا نادری، نفیسه روشن، امیر جوشقانی و بسیاری دیگر از چهره‌های محبوب با حضور در بازار محک کودکان مبتلا به سرطان را همراهی کردند.

از این میان، موزیسین‌ها قطعاتی از آثار خود را خواندند. این هنرمندان همچنین با عروسک محبوب «مستر دماغ» عکس‌هایی به یادگار انداختند تا کودکان محک را شاد کنند. در راستای اهداف خیرخواهانه شرکت پالیز، از محل فروش این عروسک در سال 94 یک طبقه از ساختمان جدید موسسه خیریه محک تجهیز خواهد شد.

عکس‌ها: سعید عبداللهی

47232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =