پس از مرگ چهار خرس قهوه ای در اطراف کرمانشاه، مهدیشهر سمنان، ارتفاعات دالاهو و اشترانکوه لرستان، پنجمین کشتار خرس های قهوه ای توسط عوامل انسانی اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران ؛ دو روز قبل (یکشنبه ۹۴/۴/۱۴) لاشه یک خرس قهوه ای در منطقه گدوک در شهرستان فیروزکوه استان تهران مشاهده شده است.

لاشه این خرس قهوه ای که به لحاظ جنسیت نر بوده است جهت بررسی به کلینیک حیات وحش سازمان محیط زیست در پارک پردیسان منتقل می شود.

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد این خرس جوان بر اثر شلیک گلوله چهارپاره و برخورد با اندام حیاتی بدن از جمله قلب کشته شده است.

با گذشت دو روز از کشف لاشه خرس، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده و اظهار نظری در خصوص جزئیات حادثه و شناسایی عوامل کشتار این خرس قهوه ای از سوی مسئولان این اداره کل انجام نشده است.

تصاویری که مشاهده کردید، از علیرضا شهرداری مربوط به لاشه خرس کشته شده در شهرستان فیروزکوه است که محل برخورد گلوله بر روی بدن خرس در تصاویر مشخص است.

پس از مرگ چهار خرس قهوه ای در اطراف کرمانشاه، مهدیشهر سمنان، ارتفاعات دالاهو و اشترانکوه لرستان، این پنجمین گزارش مستند از کشتار خرس های قهوه ای توسط عوامل انسانی در سال جاری است. البته سه توله خرس در کهگیلویه و بویراحمد و گلستان نیز در سال جاری به ادارات محیط زیست تحویل شده اند که از سرنوشت مادر آنها اطلاعی در دست نیست.

۴۷۲۳۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    53 0
    خدايش من از اين هايي كه ژست محيط زيست مي گيرن نيستم ولي واقعا چه را با حيوان زبان بسته اينكارو مي كنيد،خدا رو خوش نمياد.