بسیاری از تصاویر حدسی از محصولات جدید مانند گوشی و تبلت از روی کیس‌هایی که به سازندگان دستور ساخت آن داده می‌شود، رندر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، توئیتر OnLeaks که یکی از معتبرترین لودهندگان و منتشرکنندگان تصاویری ازاین‌دست است، دست به مقایسه دو نوع آی پد 12 اینچی رندر شده در دسامبر 2015 و ژوئن 2015 زده است.

فرق این دو آی پد که دومی کمی بزرگ‌تر هم به نظر می‌رسد افزودن قلم دیجیتال و «اسمارت کاور» نمایشگر دوم است که حکایت از آی پد پرو 112.3 اینچی به‌جای 12 اینچی دارد. وجود 4 اسپیکر در این تبلت قطعی است.

ابعاد اولی 305.7 در 22.6 در 7.2 میلی‌متر و ابعاد دومین مدل رندر شده 305.7 در 222.8 در 8 میلی‌متر است.

به‌هرحال تا روز چهارشنبه باید منتظر رونمایی رسمی از این محصول در کنار آیفون‌های جدید باشیم.

5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    12 14
    قلمش منو دیوانه کرده با فروس تاچش
    • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      8 13
      منم. منتظرشم!
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    22 20
    خب به نظر شما قلم ديجيتالش تقليد از سامسونگ نيست؟ شمايي كه ادعا مي‌كنيد سامسونگ همه كارهاش رو نظير استفاده از قاب فلزي، قراردادن فلان دگمه و پورت در فلان جا، چارگوش بودن شكل گوشي و تبلت، داشتن صفحه نمايشگر و باتري و سيم كارت رو از اپل تقليد كرده
    • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      6 1
      یعنی از این به بعد هر شرکتی که قلم دیجیتال بسازه تقلید از سامسونگه؟؟؟؟؟؟ یادمه چندین سال قبل از سامسونگ، سونیاریکسون قلم دیجیتال با گوشی میداد.
    • سالار IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      3 1
      اسم گوشیو یادت رفت بگی s5 واقعا خنده داره بخدا انقدر ادعا داشته باشی اسم گوشیتم نتونی خودت بذاری و هزاران نکته دیگر ..
    • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
      2 1
      قلم که تقلید نیست دوست عزیز. همانطور که حسگر اثر انگشت که برای اولین بار اپل بر روی گوشی هایش قرار داد و سپس سامسونگ و سایر برند ها آن را بر روی گوشی های خود قرار دادند. تقلید در تکنولوژی معنای دیگری دارد. گوگل کردنش خیلی کار مشکلی نیست. در ضمن محکوم شدن سامسونگ در تقلید از کمپانی اپل در دادگاه انجام شده، نه توسط من و شما. مطمئناً دادگاه کارشناسان فهیم تری نسبت به ما داره.
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
      2 2
      با تشكر از كامنتهايي كه دوستان گذاشتند. البته نظر من اين نبود كه اپل در استفاده از قلم از سامسونگ تقليد كرده، بلكه انتقاد از كساني بود كه هر جنبه از موبايل سامسونگ و هوواوي و غيره رو تقليدي از اپل مي‌دونن. مثلا وقتي سامسونگ گلكسي 6 رو معرفي كرد، سيل گسترده‌ سينه‌چاكان اپل نظر دادند كه بله، سامسونگ با استفاده از فلز در گوشي از اپل تقليد كرده و الخ. در حاليكه سامسونگ قبل از اون دهها گوشي با بدنه فلزي توليد كرده مثل گوشي 8500 من كه مال 67 سال پيشه. قبل از اونهم نوكيا و شركتهاي ديگه صدها مدل گوشي فلزي ساختن. در خصوص محكوميت در دادگاه هم اگرچه استفاده سامسونگ از ايده‌هاي اپل رو صد در صد رد نمي‌كنم، ولي معتقدم دادگاههاي آمريكا كاملا منصفانه عمل نكرده و تا حدودي جانب اپل رو گرفته‌اند.