صداوسیمای آذربایجان غربی باز هم ، ارومیه ای ها را ناامید کرد.

سینا افشاریان - در حالی که امروز دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران حساس ترین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال را برگزار می کنند صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی که بارها قول پخش این بازی را داده بود با پخش تکرار برنامه ساخت عروسک و صحبت در مورد حوزه و ... جایگزین پخش این بازی کرد.

این عمل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در حالی صورت گرفت که معمولا در بازی های حساس ، این مرکز یا با تاخیر و یا پخش نکردن حسابی ارومیه ای ها را ناامید می کند و وقتی شهرداری در یک بازی آسان مصاف می کند بدون تاخیر حتی با حذف کردن بخش های خبری آن بازی را پخش می کند.

نکته جالب تر اینکه دوربین های حاضر در سالن برای پخش احتمالی بازی از شبکه استانی آماده بودند ولی چنین اقدام و درخواستی از سوی مرکز آذربایجان غربی صورت نگرفت.

به هر حال در زمانی که صداوسیما بعنوان یکی از مراکز استراتژیک میتواند نقش پررنگی در خوشحالی و روحیه بخشی به مردم دارد ولی در مدت های مدید گذشته با عدم احترام به بینندگان و با پخش برنامه های تکراری و بی کیفیت بیش از قبل مردم را به تماشا نکردن آن سوق داده است طوری که مسئولین خود صداوسیما و نمایندگان مجلس از افزایش بینندگان شبکه های ماهواره ای و کاهش بینندگان صداوسیما بخصوص شبکه های استانی خبر داده اند.

امیدواریم مسئولین صداوسیما کمی به بینندگان خود احترام بگذارند و باعث شوند دوباره مردم به تماشا کردن شبکه های داخلی روی بیاورند.

* 4 تصویر بالا از برنامه های در حال پخش شبکه آذربایجان غربی همزمان با برگزاری بازی شهرداری ارومیه و پیکان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =