فبلت 6.4 اینچی موسوم به Phab2 Pro در رخداد «لنوو تک ورد» رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه تنگو ابتدا متعلق به تیم موتورولا بود که در سال 2014 سعی کرد تا با شبیه‌سازی واقعیت مجازی بسازد.

بعداً که گوگل مالک موتورولا شد، اعضای تیم تنگو عضو گوگل شدند و حالا پس از خرید موتورولا توسط لنوو همه‌چیز از آنِ کمپانی چینی شده و سرانجام اولین محصول واقعیت افزوده در مراسم Lenovo Tech World معرفی شد.

این گوشی متفاوت، مجهز به 4 دوربین است. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با پیکسل 1.4µm و اپارچر F2.2 و دوربین اصلی نیز 16 مگاپیکسلی با فوکوس سریع است. دو دوربین دیگر درواقع مربوط به پروژه تنگو با سنسورهای مخصوص است که یکی عمق را سنجش و ارزیابی می کندو دیگر به سبک لنز fish eye دستیار ردیابی هر نوع حرکت است.

برخی از کارشناسان نصب پردازنده اسنپ دراگون 652 روی این فبلت که عنوان پرچم‌دار را نیز یدک می‌کشد، نادرست می‌دانند اما درواقع اپ های مخصوص واقعیت افزوده را به‌راحتی رندر می‌کند و مشکلی از این بابت نیست. از طرف دیگر، باتری 4050 میلی آمپری انرژی خوبی برای ادامه کار با این فبلت را می‌دهد.

معماری 8 هسته‌ای و گرافیک آدرنوی 510 کمک‌کننده است و LTE و شارژ سریع در کنار 4 گیگ رم/ حافظه موقت و 64 گیگ حافظه داخلی از ویژگی‌های دیگر این فبلت به شمار می‌رود.

قیمت این فبلت مخصوص کارشناسان حوزه واقعیت افزوده و مجازی 499 دلار تعیین‌شده است.

5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
    2 1
    چه قدرتفاوت