سهامداران شرکت پدیده شاندیز در مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت بلاتکلیف خود شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برای چندمین بار در ماههای اخیر، سهامداران شرکت پدیده شاندیز تجمع کردند. آنها این بار در مقابل مجلس در میدان بهارستان جمع شدند. آنها با حمل پلاکاردهای متعدد و سر دادن شعارهایی از نمایندگان مجلس خواستند برای تعیین تکلیف وضعیت آنها اقدام کنند. همچنین برخی از پلاکاردهای این عده، حاکی از تشکر آنها از بعضی نمایندگان مجلس است.
در اثنای این تجمع، محجوب نماینده تهران در جمع سهامداران پدیده حاضر شد و درباره روند رسیدگی به پرونده این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.

تجمع کارگزاران بیمه کشاورزی

همچنین همزمان با این تجمع چند صد نفر از کارگزاران بیمه کشاورزی از سراسر کشور به تهران آمدند و مقابل مجلس تجمع کردند.
این اشخاص که از استانهای مختلف به تهران آمده بودند پیش از این نیز چندین تجمع اعتراضی در تهران برپا کرده‌اند، می‌گویند: علاوه بر مطالبات قبلی شامل درخواست بیمه و انعقاد قرارداد مستقیم، از بابت خصوصی‌سازی نیز نگرانیم.

به گفته این کارگران، زمزمه‌هایی مبنی بر واگذاری کارگزاری بیمه کشاورزی به یک شرکت خصوصی شنیده می‌شود که این مساله بر نگرانی کارگزاران افزوده‌ است.

از قرار معلوم، این کارگزاران نگرانند که خصوصی‌سازی بحث استخدام آنها را که در مجلس مطرح است، به محاق ببرد و امنیت شغلی آنها بیش از این تهدید شود.

پس از خاتمه تجمع صبح امروز در ساعت یازده، کارگزاران مقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور رفتند و پس از مذاکرات، به سالن غدیر این سازمان منتقل شدند و در جلسه‌ای با مسئولان این سازمان جهت پیگیری مطالبات کارگزاران، شرکت کردند.

46231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =