واژگونی پراید در بزرگراه شهید لشکری موجب مصدومیت یکی از سرنشینان شد.



به گزارش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران،  آتش‌نشانان پس از دریافت گزارش این حادثه، ساعت 4:32 صبح امروز چهارشنبه به مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشکری(جاده مخصوص کرج)، حوالی کیلومتر 11 اعزام شدند.

در این حادثه پراید حامل سه نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با موانع کنار بزرگراه، واژگون شده و به داخل کانال آب حاشیه بزرگراه سقوط کرد. عمق کانال آب حاشیه بزرگراه به 3 متر می رسید.

راننده (مرد 31 ساله) پراید به همراه یک دختربچه 2 ساله قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از داخل وسیله نقلیه خارج شدند اما خانم 25 ساله در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

آتش‌نشانان به سرعت با نصب علائم هشداردهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، برانکارد و جرثقیل آتش نشانی مشغول امدادرسانی به خانم جوان شدند.

نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان خانم جوان را که دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک متلاشی شده پراید خارج کرده و او را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

پراید با کمک جرثقیل به حالت اولیه برگردانده شد و محل حادثه برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور شد.
67282 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =