روز گذشته یک دستگاه رنو ساندرو با دو سرنشین، حین تردد در آزادراه تهران-قم (مسیر جنوب به شمال) از مسیر اصلی خارج شد و به شدت با بلوک های سیمانی وسط مسیر برخورد کرد و پس از برخورد با قسمت عقب یک جرثقیل که در حال انجام امور عمرانی بود دو سرنشین آن (آقا و خانم حدودا 30 ساله) جان باختند. 3 کارگر حدودا 30 تا 50 ساله هم که مشغول امور عمرانی بودند، دچار مصدومیت شدند.


























عکس‌ها: آتش‌نشانی 
67282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    61 44
    ساندرو هم بدرد نمی خورد.
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      38 5
      تو این تصادف که با سرعت فوق العاده زیاد دو برخورد سخت داشته و از قرار معلوم برخورد دومش با جرثقیل از پهلو بوده اکثر ماشین ها آسیب پذیرند اگر پراید بود کاملا" مچاله میشد
    • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      87 4
      جرثقیل تو لاین سرعت رفته ایستاده بعد ملت باهوش میان میگن اینم از ایمنی ماشینای داخلی. بنتلی هم بود همینجوری میشد
  • بی نام IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    97 2
    فرهنگ افتضاح رانندگی ایرانی
  • بدون نام ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    84 5
    اگر پاره پاره شدن ادم های داخل ماشین رو هم نشون بدید شاید بشه توی کله ایرانی جماعت فرو کرد که این سرعت های غیر مجاز اخرش به اینجا ختم میشه و تصادف فقط مال دیگران نیست
  • علی A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    39 4
    دقیقا یک هفته پیش همینجا یه پژو پارس تصادف کرده بود که خبرشم در اومد به نظر میاد اون نقطه مسیر یه مشکلی داره به نظرم باید هر چه سریعتر این بلوک سیمانیا رو جمع کنن و یه چیز استاندارد تر استفاده کنن باعث تاسفه تو یک هفته ۴ تا جوون پر پر شدن و خسارتهای مادی و معنوی زیادی به جا گذاشتن .
  • بهنام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    26 66
    ماشینهای بی کیفیتی که کارخانه پژو به ایران می اندازد با پراید فرقی نمی کنه آخه اینقدر بدنه ماشین ضعیف باید باشه به این شکل در بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ایرانی A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      49 9
      این که پژو نیست بهنام جان ساندرو استپ وی جاروبرقی رنو هستش
    • . IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      27 6
      الان پژو سر پیازه یا ته پیاز؟
    • بی نام DE ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      28 5
      ولی ساندرو مال رنو میباشد نه پژو
  • حمید IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    34 17
    هیچ کجای دنیا نمیان بلوک سیمانی وسط آزاد راه قرار بدن نفس قرار دادن گاردریل اینه که گاردریل کمی انعطاف پذیرتره البته گاردریلهای استاندادر ... شما وقتی به بلوک های سیمانی چند تنی می زنی دیگه جایی برای انعطاف و عقب رفتن و این چیزها باقی نمی مونه زدن همان و له شدن همان تازه گی ها دارند کل اتوبان تهران کرج قزوین رو هم بلوک سیمانی می کارند وسط اتوبان
    • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      8 9
      باشه
    • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      24 3
      با سلام، البته در ایالات متحده و اروپا از نیوجرسی هم برای جداکننده استفاده میشه، فراموش نکنیم که جداکننده وسط آزادراه تهران-قم قبلا گاردریل بود و حوادث وحشتناکی مانند برخورد دو اتوبوس در شهریور ماه92 در همان زمان که جداکننده وسط گاردریل بود اتفاق افتاد.
  • سارا A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    47 4
    گزارش طوری تنظیم شده که مقصر 100 حادثه که راهداری و جرثقیله تبرئه بشه، واقعا که
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    21 7
    ضمن اعلام تاثر از درگذشت این هموطنان عزیز و تسلیت به بازماندگان باید تست ایمنی این خودرو که دستآورد صنعت مونتاژ رانت خوار و انحصار طلب داخلی است و همینطور استاندارد و وضع ایمنی جاده ها و بزرگراهای ما هم بررسی شود که البته گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنچه البته بجایی نرسد فریاد است.
  • امیرعلی A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    68 2
    علت اصلی تصادف قرار داشتن جرثقیل در لاین سبقت اتوبان بدون رعایت نکات ایمنی و وجود علائم هشدار دهنده بوده
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      46 5
      خون این بیچاره ها به گردن عواملیه که اونجا مشغول کار بودند. لاین سرعت رو مسدود کردند و احتمالا کسی هم با فاصله مطمئنه عقبتر نبوده که با پرچم و علامت راننده ها رو آگاه کنه. اگه اینطور باشه باید برخورد شدیدی باهاشون بشه تا درس عبرتی برای سایر افراد بی مسئولیت بشه.
    • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      5 29
      شما کارشناس تصادفات پلیس راهور هستید احیانا ؟
    • علی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      23 0
      در هر ساعتی از شبانه روز در هر نوع معبری بدون اجرای مقررات و آیین نامه های انحراف ترافیک کار می کنند. راهنمایی و رانندگی برای اینکار آیین نامه داره و پلان ایمنی ارائه می ده. هزینه همه تجهیزات و علائم مورد نیاز برای انحراف ترافیک هم حتی به اندازه خسارت یک ماشین نمیشه. ولی جون مردم و کارگر بیگناه رو به خطر میندازن چون هیچ کاری رو نمی خوان اصولی انجام بدن. وسط آزادراه جرثقیل توقف می کنه و دو سه نفر کارگر هم با فاصله کم یه تیکه چوب و پارچه می گیرن دستشون و تکون میدن. نهایتا هم راننده جرثقیل مقصر میشه و پیمانکار و کارفرما هم از فردا با همین رویه به کار ادامه میدن.
  • روزبه IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    23 1
    می توانيم تا ابد درباره اين که مرگ سرنشينان تقصير اين خودرو يا آن خودرو بود حرف بزنيم، پيکان، يا پرايد يا پژو يا هر ارابه ديگری و در عوض فراموش کنيم که اغلب تصادفات يک مقصر اصلی دارد که راننده خودرويی است که جان خود و ديگران را به خطر انداخته، بحث در مورد ايمنی خودرو هم جای خود دارد، اما گام نخست اين است که تصادفات کمتر شود، و ايمنی خودرو و راه ها در مرحله بعد است که می تواند خسارت جانی اين تصادفات را کمتر کند. نگاه کنيد سالانه چند عابر پياده در تصادف با خودرو در کشورمان جانشان را از دست می دهند، اينجا که ديگر ايمنی خودرو اهميت چندانی ندارد، جان انسان ها ولی هميشه اهميت دارد
  • احسان A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    30 10
    عکس آخر واقعا قلب انسان رو به درد میاره ....یه زوج کنار هم ولی.....عکس های ماشین هم نشون میده که این خودروها چقدر بی کیفیت هستن....پول ماشین روز توی اروپا رو باید بدی ولی سوار یک مشت آشغال بی کیفیت بشی...تورو به قرآن نخرید این لگنهارو.....
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      45 5
      وقتی فرهنگ نباشه بنز و پراید هیچ فرقی ندارند همین دیروز سه سرنشین ماکسیما فوت شدن طرف با 200 تا زده تو دیوار بتونی میخواید پیاده شه برقصه واستون ؟
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    21 3
    ولي تعداد تصادفات اتوبان تهران قم هم بي دليل اينقدر زياد نيست چرا اغلب تواتوبان قم تهران ماشينها به گاردريل ميخورن..؟
    • علیرضا A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      17 0
      علتی که هیچگاه حل نخواهد شد کیفیت آسفالت هست که بعلت گرمای منطقه و برای جلوگیری از به اصطلاح لوله شدن آسفالت در فصل تاستان پیمانکار از شن بیشتری به نسبت قیر استفاده می کنه که این امر موجب اصطکاک بیشتر و در نتیجه ترکیدگی لاستیک در اثر گرما و بروز تصادف میشه نگاهی به آمار تصادفهای حدفاصل گردنه علی آباد و دریاچه قم این نظریه رو کاملا اثبات میکنه
  • محمد RU ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    33 3
    امور عمرانی؟ حضور در لاین سبقت اتوبان.احتمالا" بدون علایم هشدار دهنده.لطفا" در اطلاع رسانی منصف باشید.تصاویر کاملا" گویاست.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    21 0
    چقدر عکس آخر دردناکه... قلبم فشرده شد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    16 0
    ماشین که پودر شده. خدا به خانواده هاشون صبر بده
  • بی نام A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    38 0
    ین تصادف پسر دایی و دختر داییم که زن و شوهر بودن فوت کردن.علتش هم وجود جرثقیل بدون علائم هشدار تو خط سبقت بوده.در ضمن راننده مرحوم تند رو نبود و اولین ماشینش هم نبود.چند باری میگفت که ساندرو ماشین بدرد نخوریه و حتی این ماشینو تلفنی معامله کرده بود با یه سانتافه نیو .روز یکشنبه اومد بیمشو از پیشم برد و تعطیلات هم همراه همسر مرحومش رفته بودند دریاچه گهر دورود شهر خودمون.روز شنبه هم از دورود ساعت ۹ حرکت کرده بودن بسمت تهران که این تصادف اتفاق افتاد.خانواده ها داغدار جوون و عزیزن شما با نظر بیخود بیشترش نکنی.
    • حاج رضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      13 2
      خدا بیامرزتشون و به بازماندگان صبر بده.داغ عزیز خیلی سخته.
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    16 0
    مقصر اون پیمانکاره. بارها در لاین سرعت جرثقیل و ماشین رنگ جدول و ... وجود داشته که جان مردم را به خطر میندازن
  • جواد یزدانپرست A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    16 0
    با سلام من حدود 12 ساله هر روز تو اتوبان قمم.متاسفانه هر روز تعدادی پیمانکار تو اتوبان مشغول کارن .معلوم نیست این کارها کی قراره تموم بشه.اصول ایمنی هم رعایت نمیشه و وسایل هشدار دهنده خیلی کم میزارن و تو 50 متری حداکثر وسایل رو میزارن و طرف با 120 تا سرعت وقت ترمز کردن نداره.خواهشا این کارها رو بزارن تو موقع کم تردد انجام بدن.اخه دیگه چقدر پیمانکار باید تو این اتوبان کار کنه.چه خبره
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    15 0
    علائم هشدار دهنده و کله قندی نداره و فقط کارگرا دارن پشت ماشین راه میرن که خدابیامرزا متوجه نشدن.و هم کارگرا رو زدن هم خودشون..... حداقل باید تو 200 متر پشت سرشون کله قندیبزارن که نزاشتن متاسفانه.ماشین هم چراغ خطر هشدار دهنده نداشته
  • ابراهیم A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    3 0
    چقدرکارشناس داریم تومملکت خدابه بازماندگان این عزیزان صبرعنایت کنه وروح اون عزیزان راشادواقعاباکارشاسیهایمان خاطربازماندگان راجریحه دارترنکنیم
  • عارف فتحی A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    3 0
    بنده خداها فدایبی احتیاطی عمران جاده ای شده اند بدون هشدار تو لاین سبقت شاید من و شما هم بودیم این اتفاق برایمان میافتاد ولی کی به فکر من و شما است خدا لعنت کنه پیمان کار بی احتیاط را خدا بیامرزدشون حیف ای جوانها ی ایران
  • بی نام RO ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    2 0
    عوامل متعددی یک چنین حادثه ای رو رقم میزنه. بی کیفیتی ماشین، رانندگی بد، و استاندارد نبودن جاده. هر سه مورد دخیله.
  • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    6 0
    همین هفته پیش بود زنگ زدم 137 گفتم بابا این جرثقیلتون که تو لاین تندرو وسط اتوبان داره کار میکنه یه نیرو گذاشتین نشسته رو سپرش داره پرچم میگیره خداشاهده یه لحظه حواسم پرت بود رفتم بودم تو شکمشون خدا رحم کرد
  • فرهاد طلوع DE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    2 0
    خداون بيامرزه غم سنگينيست براي خانواده و دوستان من بجاي نمك پاشيدن ابراز همدردي ميكنم حادثه براي همه ممكن هست پيش بياد خداوند بيامرزه و به بازمانده ها صبر بدهد
    • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      1 0
      مرسی که بعضی ها درک میکنند
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    خدا رحمتشون بکنه