خانه ملت نوشت :نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری گفت : قرار بود سند گردشگری استان به تصویب برسد اما اکنون با گذشت بیش از 4 سال هیچ اقدامی صورت نگرفته و حتی زیرساخت‌های مورد نیاز نیز ایجاد نشده است.

علی کاظمی باباحیدری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به سرچشمه 3 روز بزرگ و آب و هوای بسیار خوب متأسفانه در بحث بیکاری جزو استان‌های رتبه اول است، گفت: قرار بر این بوده که بخشی از بیکاری از طریق صنعت گردشگری کاهش یابد اما متأسفانه هیچ اقدامی در این باره انجام نگرفته است.

 

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: متأسفانه این استان به عنوان کانون گردشگری هیچ‌گونه شبکه پوشش تلفن همراه در برخی مناطق نداشته و دسترسی به اینترنت در همه نقاط وجود ندارد.

کاظمی ادامه داد:متأسفانه هفته گذشته در غار یخی به دلیل ریزش و حادثه یک نفر جان خود را از دست داد اما متأسفانه به دلیل نبود شبکه تلفن همراه امکان اعلام به گروه های امدادی وجود نداشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر پایانی خود خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری بیش از 5 هزار کامیون، کامیونت و خودروهای سنگین دارد اما سهمیه لاستیک برای این استان تنها30 حلقه دیده شده است که این درست نیست.

علی کاظمی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =