شهردار اردبیل گفت: با هدف ایجاد محیطی آرام و شاد برای شهروندان و گردشگران، سیستم صوتی مجهز در منطقه نمونه گردشگری شورابیل ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در جریان بازدید از آخرین اقدامات انجام پذیرفته در دریاچه شورابیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل برای اولین بار با هدف ایجاد محیطی آرام و شاد برای شهروندان و گردشگران اقدام به راه‌اندازی سیستم صوتی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی سیستم صوتی با به‌روزترین تکنولوژی، در دور تا دور دریاچه به صورت علمک‌ها و ستون‌هایی خاص به پیمانکار و بخش خصوصی واگذار شده که در حال نصب شدن است و امیدواریم طی روزهای آینده بهره‌برداری از این پروژه انجام پذیرد.

شهردار اردبیل به جزئیات بیشتر تجهیز منطقه نمونه گردشگری شورابیل به سیستم صوتی اشاره کرد و توضیح داد: در این پروژه 92 علمک در حال نصب بوده که در سه فاز اجرا خواهد شد و در فاز نخست 25 ستون نصب شده تا طبق آخرین آمار فاز اول آن در حال اتمام باشد.

لطف‌اللهیان بیان کرد: از آنجایی که بر اساس تحقیقات علمی موسیقی یک ابزار قدرتمند برای بهبودی و سلامت انسان‌ها به‌شمار می‌رود، در سیستم صوتی شورابیل نیز به عنوان نگین گردشگری استان، موسیقی سنتی، امواج رادیویی، اذان و سایر برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان و گردشگران پخش خواهد شد.

وی عنوان کرد: این روزها پروژه‌های دیگری نیز با هدف توسعه و ارتقای منطقه به سرعت در حال اجرا بوده تا در آینده دریاچه شورابیل متفاوت‌تر از گذشته در اختیار گردشگران قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =