در پی اعتراض یکی از مخاطبین خبرآنلاین از مزاحمت های یک کارواش در منطقه2 با حسین جولای مسئول ساماندهی ناحیه دو شهرداری منطقه 2 تماس گرفتیم و موضوع را جویا شدیم.او در پاسخ گفت باید شکایات مکتوب باشد.

محمد یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود: سلام منزل ما در بولوار گلاب (بزرگراه جناح،نرسیده به فلکه دوم صادقیه) واقع می باشد. نزدیک کارواش سعید. این کارواش از ساعت 7.30 صبح تا 12 شب یکسره کار میکند. صدای بسیار زیاد پمپهای فشار قوی کارواش همراه با هیاهوی کارگران کارواش و صدای دعواهای همیشگی، ضبط ماشینهایی که در حال تمیزکاری هستند امان ما را بریده است.ساکنین ساختمانهای اطراف دچار مشکلات روانی شده اند.علی رغم شکایت اهالی، نیروی انتظامی و شهرداری نیز اقدامی انجام نداده اند.
سوال من این است که این صنف کارها تا چه ساعتی از شب مجاز به کارکردن هستند؟ آیا نیروی انتظامی نباید با آنها برخورد کند؟
آیا شخص مجاز است در محوطه کارواش تعمیرگاه، صافکاری ، کافی شاپ و قلیان خانه باز کند. آیا بهتر نیست محوطه را سرپوشیده کند؟ خواهشمند است مطرح نمایید.
حسین جولای با بیان اینکه هیچ نامه و شکایتی از این شهروندان به دست ایشان نرسیده است گفت:«تا زمانی که نامه ای مکتوب به دست ما نرسد و یا شکایتی به صورت مکتوب ارسال نشود نمی توان هیچ اقدامی درباره آن  مشکل انجام داد. شهروندان  باید شکایتشان را برای شهردار ناحیه 2 و شهردار این ناحیه بنویسند. شهردار ناحیه نیز نامه فوق را به بخش های مربوطه ارجاع دهد.» وی افزود:« بهر حال اگراین شکایت وارد اتوماسیون اداری شهرداری شود، ثبت می شود و شهروندان می توانند از طریق شماره آن نامه پیگیرمشکلاتشان شوند. اگرعنوان شود شکایتی به شهرداری نوشته اند تا زمانی که شماره نامه ای از آن وجود نداشته باشد نمی شود در باره آن کاری انجام داد.پس باید عنوان شود که این نامه برای کجا نوشته و به چه شماره ای ثبت شده است.»
45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    1 0
    بنده در مورد کار خودم شکایت کردم و با پیگیری آن در شهرداری ثبت شده . گفتند ما از نظر قانونی نمیتوانیم کار انجام دهیم به قوۀ قضاییه مراجعه کردم آنها هم گفتند اگر خسارتی وارد شده میتوانید شکایت کنید تا بعد از کارشناسی و دو ماه دوندگی خسارت را بگیرید. کلاً به شما عرض کنم تجربۀ خوبی بود فهمیدم هیچ دستگاهی مکانیزم حل مشکل ندارد آنها فقط صورت مساله را پاک میکنند
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    0 0
    کاش یک سری به پشت ساختمان شهرداری منطقه 5 میزدید و اوضاع منطقه را میدیدید
  • محمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    1 0
    با تشكر از پيگيري سايت خبر آنلاين عجب فرمايشي ميكنند آقاي جولاي.برخورد با بي قانوني آشكار و ايجاد بي نظمي و هرج و مرج نياز به شكايت كتبي شهروندان داره؟ آقاي جولاي نمي توانند قليان خانه داخل كارواش را ببينند؟ حتما بايد يك شهروند شكايت كتبي به شهرداري ببرند كه آقاي جولايي متوجه بشوند كارواش مجاز نيست تا ساعت 12.30 شب كار كند؟ قانون وجود ندارد؟ آيا شهرداري منطقه 2 مجوز هر كاري رو به اين كارواش داده؟
  • ساکن منطقه 21 IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    0 0
    دقیقاً من هم در رابطه با آسفالت کوچه ای در محدوده خیابان تیر واقع در شهرک آزادی بارها و بارها درخواست کردیم ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و هنوز بعد از 3 سال سکونت کوچه مان خاکی است. جالبتر اینکه هیچ زمین خالی هم در کوچه وجود ندارد که بگوییم بعد از ساخت آنها بخواهند آنجا را آسفالت کنند!
  • منتقد IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    3 0
    مرد مومن که مسئول شهرداری هستی شما حتما باید درگیر این کاغذبازی ها شوید تا درد مردم را بفهمید؟ آیا شده است که یکبار حتی یکبار در کوچه ها قدم بزنید و درد مردم را از نزدیک ببیند؟ خب عزیزجان، یک گزارشی شده، شما برو ببین چه خبر است. حتما باید نامه یا دستوری بیاید؟ یادمان رفته مولایمان علی (ع) را که شبانه به ایتام رسیدگی می کرد؟
  • hamid IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    0 0
    اصلا درباره ی شهرداری ها که دیگه نباید صحبت کرد واقعا وظیفشون معلوم نیست از طرفی مسئول جمع کردن بساط یک معلول یا یه فرد عادی که دست فروشی میکنه برای رفاه حال مردم هستند اما در اون طرف خیابان مسئول جمع اوری معتادی که جلوی روی زن و بچه ی مردم مواد مخدر مصرف میکنه نیستند و میگن به نیروی انتظامی مراجعه کنید نیروی انتظامی هم که انگار گشت زدن مامورانش رو فقط برای رویت اب و هوای منطقه میفرسته و اصلا نمیبینه یعنی این اقایون زن و بچه ی خودشونم از همون محل مجبور باشن رد شن باز هم چشماشونو میبندن؟برای اثبات حرفهای اینجانب فقط کافیه نه به کوچه پس کوچه های تهران بلکه به 4راه مولوی روبروی ایستگاه اتش نشانی مراجعه کنید از اینجا میشه فهمید داخل کوچه پس کوچه ها چه خبره
  • جمال IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    1 0
    باید به آقای جولای گفت مگر در سایت خبر آن لاین مکتوب نیست باید حتما در کاغذهای بریده شده از چوب درختان نوشت یا در لوحهای گلی که چند کیلو است؟پس باید به عصر هیرو گلیف بر گردیم واز خیر الکترونیک بگذریم وشما با دولت الکترونیک مشکل دارید وباید حتما ارباب رجوع به شما مراجعه کند وشما هم به دلیل کمبود کارمند به ایشان بفرمائید امروز برو فردا بیا
  • لشگری IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    در مورد فضای بازی که بعد از درخت کاری تونل توحید است میخواستم یه لطفی بکنید یه فکری براش بکنید چون شده محل ماشین خراب و دزد آدم های معتاد این محل افراد سالخورده زیاد داره شهردار منطقه 2 یه فکری برای این ساکنین بکنه مثلا" فضای سبز بشه با نیمکت برای نشستن افراد سالخورده
  • hamed IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام.وقت بخیر.میخواستم بگم این شهردار خراسان رضوی شهرستان قوچان کلی بودجه میگیرن اما خیابان های آن خراب است وزمستان بامشکلاتی روبرو هستیم و من به نمایندگی ازآهالی کوچه خیام17 ازشماخواستاریم تابرای آسفالت این کوچه اقدام فرمایید این کوچه توانایی آسفالت ودادن هزینه نیستن وکلی به شهرداری وفرمانداری شکایت کردیم امارسیدگی نکردن و گفتن باید پول بدهیم لطفا شمابرای اهالی این کوچه کاری کنید به امید آسفالت این کوچه منتظر یاری شماهستیم ممنون
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    در انتهای خیابان جیحون مدتی است شهرداری منطقه 10تهران، مجوز قلیانخانه صادر کرده و افراد زیادی برای استفاده از دود و ....در این مکان دور هم جمع می شوند.مردم محل حدود چهار پنج مرتبه به شهرداری شکایت کرده اند که دود دخانیات مصرفی در این مکان سبب آزار و تهدیدی برای سلامتی شهروندان آن محل شده است هر بار دو روزی این افیونکده تعطیل می شود و دوباره شروع به آلوده نمودن محل می کند. کو گوش شنوا . نمیدانیم شکایت از شهرداری به که بریم .