یک تبلت نو تحت سیستم عامل اندروید باید چه اپ ها و نرم افزارهای ضروری روی خود داشته باشد؟ در اینجا قصد داریم برنامه های ضروری که یک تبلت نو آندرویدی داشته باشد، معرفی کنیم.

 
 
 
1-      DroidEdit:
برنامه رایگان که می توانید با تبلت خود از اینجا دانلود کنید. یکی از برنامه های جامع نوشتن و ادیت فایلهای نوشتنی روی آندروید است با ویژگی هایی مانند جستجوی کلکات و جایگزینی آنها، چک گرامری و تصحیح متن انگلیسی به صورت خودکار،تغییر رنگ پس زمینه و سایز فونت. ساخت فولدر جدید برای قرار دادن فایل های ساخته شده و دسته بندی آنها از دیگر ویژگی های این اپ آندرویدی است. نسخه رایگان تبلیغات پذیر است اما برای دریافت نسخه بدون تبلیغات باید 99 سنت بدهید.
 
 
2-      Google Drive:
برنامه رایگان که می توانید با تبلت خود از اینجا دانلود کنید. سرویس تحت کلود گوگل که رقیبی برای سرویس هایی مانن Dropbox  به شمار می رود. ایجاد گوگل داک و یا اسپرید شیت و تنظیم تاریخی و زمانی فایل با این اپ امکان پذیر است.پروژه ها و فایل های گوگل داکس در این محیط قابل خواندن و نوشتن و ادیت کردن است.
 
 
3-      Imo.im:
اپ مخصوص برای کاربرانی که از طریق چند برنامه مختلف چت می کند. مثلا اگر شما اسکایپ، گوگل تاک، یاهو و ... دارید و قصد دارید به جای نصب هر کدام از این اپ ها به صورت جداگانه، همه را کنار هم داشته باشید، این برنامه توصیه می شود. با این برنامه مسنجرهای معروف روی یک صفحه و با یک لاگین باز و بسته می شوند و کار شمار را آسان می کنند. برای دانلود از این لینک  استفاده کنید.
 
 
4-      Chrome browser:
برنامه رایگان که می توانید با تبلت خود از اینجا دانلود کنید. مرورگر نرم و سریعی است که می توانید دانلود کرده و استفاده کنید. روی آندروید نسخه جلی بین وجود دارد و برای کاربرانی که نسخه های پایین دارند توصیه می شود. همچنین مرورگر موزیلا فایرفاکس نیز مرورگر خوبی است که می توانید از این لینک استفاده کنید.
 
 
5-      Weather:
اپ Accuweather برای اندروید را از اینجا دانلود کنید. بر اساس ست شدن مکانی تبلت آب و هوای منطقه را به طور خودکار نشان می دهد و یا با جستجوی محل مورد نظر، می توانید از وضعیت آب و هوایی محل مورد نظر مطلع شوید.
 
 
6-      Ebook reader:
اپ کیندل آمازون روی آندروید یکی از اپ های مناسب برای خواندن فایل های پی دی اف و سایر فایلهای داکیومنتی متناب با این فرمت است که در اصل متعلق به آمازون بوده و حالا به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی غیر آمازونی است. برای دانلود از این لینک استفاده کنید.
 
 
7-      Snappspeed:
یکی از قوی ترین اپ های شو و ادیت عکس است که می توانید از اینجا دانلود کنید.
 
 
8-      Pocket:
یکی از برنامه های قوی برای ساماندهی عکس و موسیقی و فیلم روی تبلت آندرویدی شماست. برای دانلود از این لینک استفاده کنید.
 
 
منبع: گوگل پلی
 
56502
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    6 5
    خبرآنلاینی ها دست گلتون درد نکنه . دارم دانلود می کنم
  • ماهان IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    13 6
    چرا مطالب ترجمه شده رو بومی سازی نمی کنید؟ وقتی گوگل پلی ایران رو تحریم کرده، چرا لینکش رو میذارید؟ لینک معادلش که وجود داره...
  • آرمان DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    5 0
    از اینجا هم میتونید دانلود کنید http://appsroid.com/download_Google_Drive/
  • سارا A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
    1 0
    مرسی عالیییییییییییییییییییییییییییی بود