مهر نوشت:

ستاد انتخابات صدا و سیما اعلام کرد: مناظره های تلویزیونی نامزدها در صورتی که تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده به پنج نفر برسد بصورت انفرادی ( دونفر روبروی هم) در تلویزیون خواهد بود اما اگر تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده به بیش از 5 نفر برسد این مناظره ها بصورت جمعی و با حضور مجری برگزار خواهد شد .
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد انتخابات رسانه ملی ، نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امکان استفاده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی را برای ارائه برنامه ها و تبلیغ خود خواهند داشت .
بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما هر یک از نامزدها فرصت دارند 420 دقیقه از طریق تلویزیون و 216 دقیقه از طریق رادیو با مردم سخن بگویند .
طبق این برنامه ریزی هریک از نامزدها فرصت می یابند دو مستند سی دقیقه ای از شبکه یک برای معرفی خود پخش کنند . حضور در بخش گفتگوی ویژه شبکه دو سیما به مدت 45 دقیقه و پاسخ به سوالات جوانان به مدت یک ساعت در شبکه سه سیما از دیگر امکانات تبلیغی نامزدها در رسانه ملی است .
نامزدها همچنین در نشستی تخصصی در شبکه چهار سیما با کارشناسان به مدت 45 دقیقه فرصت تبلیغ برنامه ها و دفاع از آن را دارند . پرسش و پاسخ با مخاطبان شبکه های جام جم به مدت یک ساعت نیز از فرصت هایی است که رسانه ملی در اختیار آنان قرار می دهد .
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    53 7
    لابد 4 نفره برگذار ميشه. سه تا اصول گرا در مقابل يك اصلاح طلب. چه شود؟!!!
    • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
      8 70
      دوره قبلي شما چند سالت بود ؟ ميتونستي راي بدي ؟ آرشيو هارو نگاه كن . 3 به يك بودن . اون يكي هم احمدي نژاد بود. لطفاً با نظرات غير منطقيتون آبروي طرفداران اصلاح طلب رو نبريد.